Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Qashqai III

Podsumowanie 53 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Nissan Qashqai III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
47,32 zł
28
7,6
47,50 zł
23
Silniki Hybrydowe Plug-in Nissan Qashqai III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
39,17 zł
2
Silniki Hybrydowe Nissan Qashqai III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Nissan Qashqai III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (53)

7,1
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
6,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
8,1
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
6,3
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
7,2
Liczba komentarzy: 3
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Pierwsza dłuższa trasa.Z Holandii do Polski.1250 km. Jednak trzeba brać poprawkę na pogodę. Temperatura w Holandii -2,w Polsce nawet do -7. Opony całoroczne Michelin Crossclimat. W Holandii prędkość do 120 km,przez Niemcy 130. W Polsce max do 130 przez mocne opady śniegu. Uważam że to dobry wynik. Latem na pewno będzie niższy.
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai III
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
6,6
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Automatyczna skrzynia biegów zgodnie z DTR nie lubi "rajdowego" przyspieszania.
7,2
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
średnia z 10 tys km 7.5
6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
6,7
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Nissan Qashqai III