Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Qashqai I

Podsumowanie 466 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Nissan Qashqai I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
46,03 zł
131
7,1
42,97 zł
46
6,9
41,39 zł
4
8,7
52,62 zł
89
8,6
51,96 zł
2
Silniki Benzynowe Nissan Qashqai I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
32,85 zł
2
8,1
25,46 zł
3
10,2
31,94 zł
5
11,3
35,52 zł
1
Silniki Diesla Nissan Qashqai I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,60 zł
2
6,0
36,69 zł
74
5,7
34,98 zł
7
6,6
40,46 zł
13
6,7
41,12 zł
9
7,5
46,09 zł
70
7,3
44,50 zł
8
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Nissan Qashqai I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (466)

6,9
Nissan Qashqai I
Crossover Facelifting 1.6 117KM 86kW
Prosty samochód tani w utrzymaniu. Serwis olejowy poza ASO to ok. 400zł, ASO 900-1200. Nic się nie psuje (NIC). Spalanie przy km/h: 90 = 5.7 120 = 7.0 140 = 8.2 160 = 11 Średnio w mieście = 8.5 Średnio w trasie = 6.3 (cały wyjazd ma Mazury rodziną, w kolumnie TIRów 90km/h przez 80% trasy)
7,4
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
7,8
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
7,4
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
7,3
Liczba komentarzy: 1
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
Silnik dobrze znany z grupy RENAULT 1,6 - 115KM. Prosta konstrukcja, sprawdza się i jest oszczędna przy spokojnej jeździe. Nie liczyłbym na super osiągi, to raczej silnik dla spokojnych kierowców.
6,6
Nissan Qashqai I
Crossover +2 Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW
Przeglad po 90tkm w ASO - 900zl po 120tkm - 1200zł nie na paska rozrzadu tylko lancuch wiec odpada wydatek kilu tys zl, nie ma dwumasy wiec ... no rewelcja! W porownniau z Audi to ten samochd nie kosztuje w utrzymaniu nic!
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai I
Średni koszt przejechania 100 km
44,33 zł
7,2
l/100km
8,3
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,7
Nissan Qashqai I
Crossover 1.5 dCi 106KM 78kW
Serwis Nissana miał oczywiście ceny z kosmosu, w dodatku co 20 tys. chcieli wymieniać klocki sugerując, że lubię ostrą jazdę... Po zrezygnowaniu z ASO zrobiło się znacznie lepiej. W dodatku jest od groma zamienników, bo to silnik z Megane. Wymiana rozrządu po 100 tys. kosztowała parę setek, nie pamiętam dokładnie. A poza tym filtry, olej, tarcze po 115 tys.
5,8
Nissan Qashqai I
Crossover 1.5 dCi 106KM 78kW
Po upływie gwarancji serwisowałem auto co roku (przebieg poniżej 15tys) w nieautoryzowanym warsztacie wg książki serwisowej płacąc ok. 550 zł za wymianę filtrów i oleju (materiał plus robocizna). Wymieniłem 2 x drążki kierownicze, akumulator, przednie tarcze hamulcowe, sprężarkę klimatyzacji ale to chyba moja wina bo jej nie serwisowałem (lekcja) no i żarówki przynajmniej 2 razy do roku (wymieniam sam-dość dobry dostęp). Codzienne koszty utrzymania to zużycie paliwa- do 3 tys obrotów osiągniesz prędkość ok. 130-135km/h (GPS) licznik samochodowy 140kn/h, a zużycie paliwa nie przekroczy 7l/100km (zależne od warunków jazdy). W mieście tak samo. Ja schodzę do 6 litrów a moja żona to zużycie do 6,6 (nie redukuje biegów a 6ka to jakby nie istniała no i klimatyzacja zawsze "on").
8,1
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
BRAK 6 BIEGU AUTOSTRADA PORAŻKA --POWYŻEJ 3500OBROTÓW PALIWO JAK ZACZAROWANE WYPAROWUJE -- MAKSIMUM ZUŻYCIA przy jeździe 140km/godz --14 litry
7,9
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
Test na odcinku 4 tys. km. Głównie autostrady, tylko trochę dróg lokalnych. Prędkości na autostradach nie przekraczające 130 km/h. Dwie osoby, klima, trochę bagażu. Spalanie z całego odcinka to 7,6 l wg. paragonów ze stacji i przebiegów a nie komputera. Pomiędzy tankowaniami średnia podobna do tej z całego odcinka.
Nissan Qashqai I