Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Primera II Kombi

Podsumowanie 150 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Nissan Primera II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
49,98 zł
15
8,0
47,78 zł
17
8,4
50,64 zł
10
10,0
60,18 zł
11
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Nissan Primera II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
28,62 zł
1
9,4
29,29 zł
12
9,6
29,83 zł
9
9,3
28,93 zł
2
10,5
32,64 zł
16
10,8
33,60 zł
11
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Nissan Primera II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
55,52 zł
1
7,2
43,24 zł
45

Lista raportów zużycia paliwa (150)

5,9
Nissan Primera II
Kombi 2.0 TD 90KM 66kW
Staram sie jeździć ekonomicznie, na dobrych paliwach. Bez problemu osiągam tak niskie spalanie. Dojeżdżam codziennie 40 km do pracy a miesiuęcznie ok 2 tys km. Bardzo oszczędny samochód. Polecam
8,8
Nissan Primera II
Kombi 1.6 16V 100KM 74kW
Jeśli ktoś lubi jeździć dynamicznie musi pogodzić się z dużym spalaniem. Anemik może uzyska średnią 7-8l/100km. W moim przypadku to już bliżej 10l/100km, a w mieście gdy się śpieszę czasem nawet 12l/100km. Gdybym mógł kupić samochód jeszcze raz to zastanowił bym się nad samochodem z legendarną jednostką SR20 (2.0). Nie wydaje mi się aby spalanie wtedy było większe (po prostu nie musiał bym go tak wysoko kręcić, aby budził się do życia). Ceny części są zróżnicowane, jednak zawsze do przełknięcia. Układ jedny Coś niebywałego. Niezależne wielowahaczowe zawieszenie Primery P11 jest cudowne. Nic dziwnego skoro projekt odpowiedzialny jest Kazutoshi Mizuno inżynier samochodów sportowych Nissana odpowiedzialny m.in. za wszystkie generacje Skyline'a GT-R od R32. Fakty są takie, pomimo przedniego napędu podsterowność praktycznie nie występuje (VW Passat prowadzi się jak wózek na zakupy w porównaniu do Primery). Samochód w zakrętach przypomina kota biegnącego po dywanie. Przy tym wszystkim jest nadzwyczaj komfortowe. Niby sport i komfort nie idą w parze. Cóż, Primera P11 jest jednym z nielicznych wyjątków. Dzięki temu nie występuje nie występuje podsterowność, Prowadzi się tak pewnie, że człowiek jeżdżąc po mieście czasem zapomina, że nie jest w Mini Cooperze a w prawie 5 metrowym Kombi. Widoczność Bez zarzutu. Szczególnie w wersji kombi, bez problemu widać wszystkie krańce samochodu. Przy odpowiednim ustawieniu lusterek parkowanie jest nadzwyczaj łatwe.
7,8
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
To mocny punkt auta, przy tej masie 1,4t plus pasażerowie i bagaż spalanie gazu w trasie to 10l, bez względu czy jedziemy 100 czy 130 km/h, dziwi mnie to ale ten typ tak ma, różnice w spalaniu sa na benzynie, kiedys jak robiłem sobie rekordy minimalnego spalania benzyny (nie gazu) w trasie z Węgrowa do Warszawy (ok 90 km w jedna stronę, to wyszło mi 5,5 litra w zakresie predkości 80-110 km/h przy ostroznym korzystaniu z gazu i hamowaniu silnikiem, realne spalanie w trasie 7-9 litrów, ale na autobahnie to pewnie i 18 by spalił...
10,1
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 131KM 96kW
9,1
Nissan Primera II
Kombi 1.6 16V 100KM 74kW
benzyna: miasto 8,5l , trasa 7l LPG: miasto 10l, trasa 8,3 l do tej pory klocki przód i tarcze wentylowane - niestety aż 500zł (zamienniki) z robocizną.
11,3
Nissan Primera II
Kombi 1.8 16V 114KM 84kW
spala mi duzo, ale nie jezdze ekonomicznie 13l gazu prawie zawsze
9,2
Nissan Primera II
Kombi 2.0 TD 105KM 77kW
7,8
Nissan Primera II
Kombi 1.6 16V 100KM 74kW
Jak na autko klasy średniej,moje kombi ma umiarkowany apetyt na paliwo.Latem w mieście spalanie rzędu 9,2-9,5.Zimą dobije do 9,7-10,0. Silnik bardzo szybko się zagrzewa, co z pewnością ma wpływ na nie duże spalanie.Nissany już tak mają w sunny 1.6 termostat również pracował celująco i silniczek szybko dostawał odpowiedniej temperatury.Nieczego bym w tym samochodzie nie zmieniał,żeby tylko miał "kopa" jak 140 konna dwulitrówka:P
11,3
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Wersja z LPG, średnio 11-12 litrów.
13,0
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
dużo pali liczyłem na miejscu koło 13tu a przy nie za ciężkiej nodze 14 to standard a na trasie ok
Nissan Primera II Kombi