przeglądy: za drogo ceny nieadekwatne do wykonywanych czynności nie mówiąc o ich szybkości i jakości:(( obsługa sprowadza się do wymiany części i gotowych podzespołów w trakcie których giną śruby nakrętki itp.), nie miałem na szczęście problemów mechanicznych więc nie wiem jak ceny poważniejszych napraw, jedyne co wymieniałem to filtr paliwa koszt ok 500 zł, i wymiana tarcz hamulcowych za prawie 1200 zł(niby z rabatem!)zaproponowano mi tarcze i klocki Nissana!!! szmelc nie z tej ziemi fabryczne padły po 40tyśkm!!! kupiłem komplet tarcze i klocki firmy chyba pod marką Ashika za niecałe 600 zł w jakości przewyższającej oryginały i za niecałe dwie stówy wymieniłem w serwisie Mitsubishi:))widoczna poprawa przy hamowaniu wcześniej miałem wrażenie,że wyciskam silikon a nie wciskam hamulec! sprawdziłem i za niewiele większe pieniądze, które sobie życzą w serwisie części+ wymiana można założyć komplet z najwyższej półki 4x4;po gwarancji uciekam z serwisu;spalanie bardzo rozsądne - miłe zaskoczenie biorąc pod uwagę masę i dynamikę samochodu: na trasie przy prędkościach prawie zgodnych ze znakami i zdrowym rozsądkiem udało mi się osiągnąć na odcinku ok 400km 6,2 L/100km rekord ale jazda naprawdę eko! na dodatek średnia prędkość na tym odcinku okazała się niewiele niższa niż przy jeździe bardzo dynamicznej i z prędkościami dużo większymi;pokonuję ten odcinek regularnie i realne różnice w czasie dojazdu to ok 30min ale ciężko się przestawić na taką jazdę tym bardziej,że tiry prawie rozjeżdżają-dla większości z nich teren zabudowany = ograniczenie 90km/h;na autostradzie prędkości ok 130 i dużo więcej nie zszedł ani razu poniżej 12,5 L/100km a standard to 13,5 L/100km