Samochód z roku 2003. Czyli pierwsze egzemplarze. Serwisowany od początku do chwili obecnej przez Serwis Nissana a potem i obecnie przez mechanika z Nissana. Tylko dobrej jakości części zamienne oraz dobry olej Shell Helix 10W60 pełny syntetyk. Regularne: serwis (raz na rok jak przy Japończykach), wymiana płynów oraz niezbędnych podzespołów. Auto praktycznie bezawaryjne jeśli nie jest katowane i po dzwonie. Od początku 2-óch kierowców a od 2óch lat już jeden. Leję paliwo, płyn do spryskiwaczy i jeżdżę. Z "grubszych" napraw: wymiana obu pasków wieloklinowych (od pompy wody oraz alternatora), wymiana przegubu, końcówek drążków kierowniczych oraz łączników stabilizatora. Naprawa zacinającej się stacyjki, tarcz hamulcowych, klocków, szczęk oraz bębnów. Tyle. Kroi się wymiana tłumików: środkowego i końcowego a ściślej samych rur. Ale ich osobno dostać nie można a odcinać i spawać nie ma sensu ze względu na koszt i ponowną wymianę po max roku. Zdecydowanie mogę polecić ten model osobom niepotrzebującym auta z dużym bagażnikiem oraz przemieszczających się przez większość roku głównie po mieście i w korkach. Małe gabaryty, niskie ceny części zamiennych, znikoma awaryjność. Micra 88 km/benzyna, 2003 rok prod/ 5D, 123 kkm przelotu, pełna opcja Tekna.