Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Micra III Hatchback 5d

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 88KM 65kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,3
Deklaracja producenta
6,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 88KM 65kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0

Lista raportów zużycia paliwa (27)

7,4
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
9,0
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
Silnik nie jest paliwożerny instalacja Landi Renzo nie jest paliwożerna . Autostrada spokojnie można zejść do 8 litrów .
8,0
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
5,7
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
najniższe spalanie osiągnięte na trasie 30 km przy prędkości 80-90 na 5 tym biegu to 3.2l jazda oszczdna. (można ? można ,ale po co się męczyć) .Przebieg 103 tys od nowego.
5,7
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
Samochód z roku 2003. Czyli pierwsze egzemplarze. Serwisowany od początku do chwili obecnej przez Serwis Nissana a potem i obecnie przez mechanika z Nissana. Tylko dobrej jakości części zamienne oraz dobry olej Shell Helix 10W60 pełny syntetyk. Regularne: serwis (raz na rok jak przy Japończykach), wymiana płynów oraz niezbędnych podzespołów. Auto praktycznie bezawaryjne jeśli nie jest katowane i po dzwonie. Od początku 2-óch kierowców a od 2óch lat już jeden. Leję paliwo, płyn do spryskiwaczy i jeżdżę. Z "grubszych" napraw: wymiana obu pasków wieloklinowych (od pompy wody oraz alternatora), wymiana przegubu, końcówek drążków kierowniczych oraz łączników stabilizatora. Naprawa zacinającej się stacyjki, tarcz hamulcowych, klocków, szczęk oraz bębnów. Tyle. Kroi się wymiana tłumików: środkowego i końcowego a ściślej samych rur. Ale ich osobno dostać nie można a odcinać i spawać nie ma sensu ze względu na koszt i ponowną wymianę po max roku. Zdecydowanie mogę polecić ten model osobom niepotrzebującym auta z dużym bagażnikiem oraz przemieszczających się przez większość roku głównie po mieście i w korkach. Małe gabaryty, niskie ceny części zamiennych, znikoma awaryjność. Micra 88 km/benzyna, 2003 rok prod/ 5D, 123 kkm przelotu, pełna opcja Tekna.
6,8
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
spalanie nieadekwatne do masy, osiągów i wielkości auta. Po prostu spala jak auto klasę wyżej. na trasie przy 70km/h spalił wg tankowania 4,8 l. przy ok 100 km/h 5,8 l. w mieście przy żwawej jeździe 7,4 l latem i 8,5 l zimą.
5,5
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
5,1
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
5,2
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
5,1
Nissan Micra III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 88KM 65kW
Nissan Micra III Hatchback 5d