Szukaj

Raporty zużycia prądu Nissan Leaf II Hatchback

el - zużycie prądu dla silnika Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Średni zasięg
248,0 km
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Średni maksymalny zasięg:
273 km
Średni minimalny zasięg:
205 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie:
265 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe:
16.1 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania:
4.2 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania:
0.8 h

Lista raportów zużycia prądu (10)

257
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
287
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
233
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
243
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
głupio opisywać wg schematu gdyż wiele zależy od temperatury za oknem i stylu (oraz prędkości) jazdy. zasięg 210km to mroźna zima z włączonym ogrzewaniem itp. przy spokojnej jeździe w terenie mieszanym lub mieście (większy odzysk) przejechanie 270 jest możliwe, zaś w skrajnych przypadkach można też jeszcze trochę ten zasięg zwiększyć (najwyższe moje wskazanie komputera to 282km). [podobno jeden ze znanych youtooberów przekroczył wartość 300]. na trasie lepiej planować ładowania co max 200km. należy pamiętać, że nie wyjeżdżamy aku do "0" więc (przynajmniej w moim przypadku) maksymalny zasięg jest teoretyczny (realnie przejechałem 252 km i zostało 7% aku (1%= ~2,7km) ) obecne średnie moje spalanie [po ponad 2 latach wolnego ładowania z 230W / częste szybkie ładowanie jest uznawane przez nissana za jedną z głównych przyczyn spadku mocy aku (u mnie nadal 100% sprawności, co dalej zobaczymy)] to 14,9kWh /100km (po zmianie stylu jazdy zeszło z 15,2) średni czas ładowania podałem orientacyjny dla wartości z 20-30% do ponad 90-100%, realnie bywa różnie: po przyjeździe do domu decyzję o ładowaniu podejmuję w zależności od przewidywanych w danej chwil potrzeb jazdy z uwzględnieniem zapasu na nieprzewidziane km - zazwyczaj doładowuję nocą przy 20-30% ale jak trzeba (lub jest okazja w dzień gdy na fotowoltaikę pada słonko) to doładowuję i przy 60% naładowania - wymaga to przywyknięcia ale zapewniam nie jest upierdliwe; pomaga przycisk otwarcia klapki gniazd na kokpicie - nie trzeba szukać przycisku na pilocie kluczyka ;).
250
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
270
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
220
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
260
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Auto z pompą ciepła
257
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
200
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Nissan Leaf II Hatchback