Szukaj

Raporty zużycia prądu Nissan Leaf I Hatchback 5d

el - zużycie prądu dla silnika Elektryczny 109KM 80kW
Średni zasięg
139,0 km
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Średni maksymalny zasięg:
149 km
Średni minimalny zasięg:
110 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie:
158 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe:
6.2 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania:
2.4 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania:
0.7 h

Lista raportów zużycia prądu (6)

107
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
137
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Zużycie ok 11.5 KW/100 km. Niech każdy policzy ile to wynosi. Bateria 11/12 kresek. Można polecić na miasto i krótka drogę poza miasto
127
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
127
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
130
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
207
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Średni minimalny zasięg to trasa równo 170km z miasta przez kręte drogi wiejskie do miejsca docelowego i z powrotem, zimą przy dużych różnicach wysokości i odczuwalnym wietrze czołowym. Po trasie komputer wskazywał 5 mil pozostałego, orientacyjnego zasięgu. Średni maksymalny zasięg 220km to trasa kilkukrotnie pokonywana w przeciągu roku w różnych warunkach pogodowych wyjazd z miasta, podróż autostradą, ładowanie w punkcie przy drodze. Komputer wskazuje 10 mil pozostałego zasięgu. Maksymalny zasięg 230km to ta sama trasa, co w średnim maksymalnym, ale inny punkt ładowania. Samochód z w pełni naładowaną baterią bez dodatkowego bagażu, pasażerów dotarł do punktu ładowania z pozostałym zasięgiem 2 mil. Na czas ładowania duży wpływ ma temperatura baterii, aktualny stan załadowania i poziom, do którego chcemy załadować baterię. Optymalnie czasowo to ładować baterię z okolic 20% do 80% (specjalna funkcja ładowania) ze zwykłych garażowych gniazdek.
Nissan Leaf I Hatchback 5d