Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Almera I Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,3
Deklaracja producenta
5,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2

Lista raportów zużycia paliwa (93)

6,8
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
Niewielki silnik zmusza do częstych redukcji podczas wyprzedzania. Spalanie porównywalne z innymi autami tej wielkości. Nie instalowałem LPG bo się nie opłacało. Części odrobinę droższe niż u "niemców", np. łożyska tylne - wymiana razem z piastą
9,0
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
9,0
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
8,2
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
9,4
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
AUTO ZDECYDOWANIE LUBI WYSOKIE OBROTY SILNIKA OK.3000 OBR/MIN Jeżdżenie przy 2500 obr/min to katorga dla silnika,5 bieg powyżej 85km/h po mieście najlepiej na 3 biegu,ma moc i przyśpieszenie,nie wpływa znacząco na spalanie.Nie bać się kręcić obroty!
8,4
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
I to jest właśnie największa zaleta tego samochodu - ekonomia!Zużycie paliwa ( w tym przypadku instalacja LPG pierwsze generacji , więc mocno ogranicza dopływa powietrza,a co za tym idzie moment obr./elastyczność) nigdy nie przekroczyło 8.5l/100km(chyba ,że non stop but w podłodze). Jeżdżę ,ale załadowane mam zawsze narzędzia i towar , łącznie minimum 200kg na pace,czasem wożę butle z gazem o masie ponad 400kg. Koszty napraw?? A co to takiego? W samochodzie nigdy nic się nie zepsuło. W ciągu 1.5 roku auto pokonało dystans 60 tysięcy km po całej Polsce, w tym czasie wymieniłem: -świece -filtr powietrza -olej i filtr -tarcze i klocki z przodu -amortyzatory tył -tłumik środkowy Zaznaczyć należy ,że autem jeździli głównie pracownicy, którzy wiadomo jak obchodzą się ze służbowymi pojazdami,a i ja na przejazdach kolejowych raczej nie zwalniam.
7,3
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
Wydatki na paliwo, czyli czysta benzyna na 4+, przeglądy to groszowa sprawa, nie jestem idiotą, nie korzystam z ASO... naprawy?? skrzynia biegów- 1000 pln i silniki krokowe- 200 pln... Gorzej z częściami eksploatacyjnymi, bo ja miałem kumulacje wydatków. Poprzedni właściciele wymieniali tylko klocki i oleje, ja natomiast resztę, czyli sprzęgło 750, ponoć dożywotni rozrząd na łańcuszku, ale siadł ślizgacz napinający... 1250 pln za komplet, amorki przód 800 ,tył 360... klocki, tarcze, tłoczki z tyłu,swożeń wachacza z przodu 1400... Sporo, liczę wszystko z robocizną... Czasami się zastanawiam czy (nie licząc paliwa) nie wyszło by taniej mieć BMW 330i...
7,3
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
Śmigam dosyć ostro, przeważnie po mieście ale czasami trafia się i trasa. Miasto, gdzie trzeba cisnąć w pedał gazu żeby jechał dynamicznie, stojąc w międzyczasie w korkach wychodzi około 8,5 l. Jadąc spokojnie, bez korków ale stojąc od czasu do czasu na światłach jakieś 7,5. Liczę z klimą latem i ciut większym spalaniem zimą, bo naddatek jest podobny, około pół litra. Na trasie z kolei zanotowałem najmniejsze i zarazem największe spalanie. Najmniejsze to na trasie z Łodzi do Cekcyna w Borach Tucholskich, około 6 litrów na 100 km, jadąc w okolicach 100-120. Jak ktoś się telepał z 80 km/h to była redukcja na trójkę i gaz w podłogę podczas wyprzedzania, więc jakby ktoś chciał to możnaby śmiało zejść ze spalaniem jeszcze niżej. Natomiast stojąc z nogą na pedale gazu,przy prędkości 175 km/h (czyli max) na autostradzie między Łodzią a Piotrkowem Trybunalskim, żłopało wachę masakrycznie, jakieś 12-13 na setkę. Ogólnie z przewagą miasta dość oszczędne niemałe autko, choć troszkę przysłabe jak na mnie, ale godne polecenia :)
6,9
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
Tutaj duży plus, zużycie paliwa mniejsze niż w podobnych autach niemieckich, francuskich o włoskich nie wspominając. Do tego auto bardziej zrywne od nich, jedynie Alfy są "problemem" dla Almery, ale i palą sporo więcej. Ceny napraw nie szokują, wiele osób żyje jeszcze przekonaniem z lat '90, że części do japończyków są drogie i trudno dostępne, co jest dużym błędem. Części ogólnodostępne, jeśli nie od ręki to na drugi dzień, ceny też zbytnio nie szokują nawet w porównaniu z częściami do "króla kompaktów" z tego okresu czyli Golfa3, na jego korzyść przemawia jedynie fakt, że sporo jest firm "rzemieślniczych" które produkują zamienniki do niego, ale z jakością takich części bywa z reguły równie nisko jak z ceną. Oryginalne części, albo zamienniki uznanych firm kosztują podobnie, różnice są bardzo niewielkie, poza tym jedne części są tańsze do Golfa niż do Almery ale inne potrafią być droższe. Materiały eksploatacyjne typu filtry, klocki, tarcze, elementy zawieszenia nie są drogie i jest spory wybór (klocki TRW na przód kupiłem za 150zł, na tył za 70zł, tarcze na tył ATE 90zł/komplet). Poza tym sporo jest części używanych.
7,0
Nissan Almera I
Hatchback 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
Pali w normie jak przeciętny 1.4, min. ok. 6.2l trasa, średnio 7.5l, w mieście nieco ponad 8l. Części tanie (dobre zamienniki ) filtr oleju - 9zł, klocki przód - 60zł, tłumik końcowy - 140zł, guma wahacza - 40zł, szyba czołowa - 270zł. Te rzeczy wymieniałam.
Nissan Almera I Hatchback