Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Pajero II Standard

pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,9
Deklaracja producenta
14,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
18.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.4
lpg - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
17,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
16.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
22.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
13.9

Lista raportów zużycia paliwa (8)

16,0
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Wiele przejechałem km na gazie. Rożnica między automatem a manualem ogromna w spalaniu. Jeżdżąc do 100km/h można zamknąć się w 13-14l/100km. Szkoda tylko głowic, bo się przegrzewają.
18,9
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Skrzynia automat - opony 265/75/R15 zimowe krótkie trasy spalanie 22-25 l średnie spalanie 20 l tras 14,4 l
16,1
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Wersja modelu shogun - anglia automatyczna skrzynia biegów wersja wyposazenia GLS bez klimy blokada tylnego dyferencjalu 3 dzwiowe nadwozie kola 31cali spalanie na trasie 10l tak do 100km/h powyzej juz ciagnie duuzo wiecej , mieszany 22 z kawalkami pola lasow itp miasto bardzo ciasne angielskie 19l nie ma tragedii jak na taki typ samochodu zaskoczony jestem komfortem i prowadzeniem naprawde niezly typ mysle o zmianie na pajero sport challenger 3.5 lub 3.0 z gazem podobno niezle auto wyprawowe
13,7
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Skrzynia automatyczna. Wiecej pali przy na stale zapietym 4x4 - ok. 16 w jezdzie miejskiej po Krakowie. Z samym tyłem 14. Najlepiej, bo ok. 9 wyszło na jeździe na tempomacie ustawionym na 2200 na europejskich autostradach. W sumie można liczyć srednie 14 bez względu na dynamikę jazdy. Na jednym tankowaniu przy ok. 450-500 km. zapala się rezerwa. Jednak tu nie o oszczędność biega lecz o przyjemność z jazdy i z zapasem mocy pod stopą. A ta muzyka silnika V6 ....
12,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Jeśli chodzi o ekonomikę to... :) To terenówka, rekordów spalania nie pobijemy, chyba że te maxymalne :) Prawda jest taka że nie żal tych wlanych litrów bo auto jedzie jak złoto, i to po wszystkim. Przez ostatnie półtora roku zrobiłem ponad 70tyś. km autem które jest dziś pełnoletnie. Nie robiłem w nim nic prócz wymiany płynów i olei. Nie zawiódł mnie. Nigdy.
11,1
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
11,6
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Niby tankowana za sluzbowe pieniadze ale az serce bolalo jak palil 17-18litrow :) Ale dodam,ze teren byl ciezki a ja nie szczedzilem maszyny.
18,3
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Dane dot. LGP, na benzynie tak ze 3 litry mniej
Mitsubishi Pajero II Standard