Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Lancer VIII Kombi

Podsumowanie 83 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mitsubishi Lancer VIII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
47,33 zł
36
8,7
52,15 zł
9
9,4
56,42 zł
17
Silniki Benzynowe Mitsubishi Lancer VIII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
26,74 zł
7
9,4
29,23 zł
2
10,7
33,35 zł
12

Lista raportów zużycia paliwa (83)

6,9
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Auto duże z dość sporym silnikiem więc przy "bucie" musi swoje spalić. Na trasie ale poza autostradami da się zejść do śmiesznych wartości spalania. Przy bardzo nerwowym tygodniu potrafi dojść do jedenastu litrów.
9,5
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V Sport 98KM 72kW
Instalacja LPG KME, sekwencja, zbiornik 54 l w kole zapasowym, średni zasięg 480 km na gazie.
8,5
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Na razie żadnych napraw więc ciężko stwierdzić, pali tyle ile powinien, trochę droższe OC niż się spodziewałem.
8,6
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Spalanie raczej nie zaskakuje - jest dokładnie takie jakie się spodziewałem po tej mocy. Z reguły poruszam się po krótkich trasach więc średnia wychodzi bliżej 10l niż 9l, ale na długiej trasie przy maksymalnym oszczędzaniu gazu i prędkości nie przekraczającej 110 km/h średnia wyszła właśnie w okolicach 6.5l co dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem i pokazuje, że da się tym autem jeździć oszczędnie jeśli utrzyma się żelazną dyscyplinę kosztem frajdy z jazdy. Spalanie na pewno byłoby niższe gdyby nie okrutnie krótka skrzynia biegów oraz brak 6 przełożenia. Dzięki temu jadąc 110km/h obroty na 5 biegu wynoszą między 3200 a 3500, przy 6 biegu pewnie byłoby około 2000 a to dałoby szansę na zmniejszenie spalania.
9,8
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Poważne awarie kosztują np.miska olejowa 1200pln.
9,7
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Miasto: zawsze > 10l. Przeciętna trasa 8,5l. Automat. Spokojny styl jazdy.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer VIII Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
7,9
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
8,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Biorąc pod uwagę klasę auta oraz jego osiągi, koszty eksploatacji oceniam słabo. Ceny niektórych części stanowczo zbyt duże (ok. 150% w stosunku do Audi A4 z podobnego rocznika). Kłopot jest także z dostępnością "od ręki" wybranych firm i modeli. raczej zasada jest taka, że sklepy posiadają albo zamienniki z górnej półki, albo z tej najniższej. Naprawy nie są skomplikowane, więc ich koszty nie są wielkie. Zostaje jeszcze moim zdaniem zbyt duże spalanie jak na takiego muła.
7,2
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Właściwie jedyne co robię to tankuję. Jakiekolwiek elementy typu tarcze, klocki itd. kosztują tyle co w przypadku innych marek w tej klasie i są łatwo dostępne.
10,3
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ceny dosyć drogie podobno... Wymiana rozżądu 1000zł, ale z drugiej strony części eksploatacyjne w normalnych cenach.
11,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niektórzy piszą że koszt utrzymania tego auta jest spory. Otóż pozwolę sobie z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W moim przypadku na koszt składają się właściwie tankowanie i materiały eksploatacyjne. Silnik i zawieszenie są proste jak budowa cepa i nie ma co się w nich psuć. Oryginalne części w ASO są baardzo drogie, na szczęście pomimo dość niszowego modelu markowe zamienniki w częściach eksploatacyjnych są dostępne w dobrych cenach. Za wymianę rozrządu zapłaciłem nie więcej jak do Octavii II diesel. Jedyne co wymieniałem to rozrząd, olej, dwa razy tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów. Raz musiałem kupić oryginalne dwa łączniki w tylnym zawieszeniu gdyż zamienników nie było to faktycznie było drogo - 370 zł za sztukę za kawałek metalowego łącznika zakończonego z obu stron tulejką. Kolega przy podobnym przebiegu wymienił dwa amortyzatory. A i jeszcze musiałem wymienić termostat - 60 zł i akumulator (padł po 8 latach) - ok. 380 zł. Trzeba mieć świadomość, że rzadko kiedy ale jednak czasami trzeba kupić coś nietypowego. Np. opony w tym rozmiarze z segmentu Premium to ok. 400 zł za sztukę. Niektórzy narzekają na skrzypiące tuleje zawieszenia tylnego. Wystarczy je przesmarować jakimś stałym smarem i problem znika. Ja tak zrobiłem i od 47 tyś km nic nie skrzypi.
Mitsubishi Lancer VIII Kombi