Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Lancer VIII Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,4
Deklaracja producenta
8,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,7
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0

Lista raportów zużycia paliwa (29)

9,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
10,5
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Instalacja STAG
10,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
10,8
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
8,7
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
8,5
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Na razie żadnych napraw więc ciężko stwierdzić, pali tyle ile powinien, trochę droższe OC niż się spodziewałem.
8,6
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Spalanie raczej nie zaskakuje - jest dokładnie takie jakie się spodziewałem po tej mocy. Z reguły poruszam się po krótkich trasach więc średnia wychodzi bliżej 10l niż 9l, ale na długiej trasie przy maksymalnym oszczędzaniu gazu i prędkości nie przekraczającej 110 km/h średnia wyszła właśnie w okolicach 6.5l co dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem i pokazuje, że da się tym autem jeździć oszczędnie jeśli utrzyma się żelazną dyscyplinę kosztem frajdy z jazdy. Spalanie na pewno byłoby niższe gdyby nie okrutnie krótka skrzynia biegów oraz brak 6 przełożenia. Dzięki temu jadąc 110km/h obroty na 5 biegu wynoszą między 3200 a 3500, przy 6 biegu pewnie byłoby około 2000 a to dałoby szansę na zmniejszenie spalania.
9,8
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Poważne awarie kosztują np.miska olejowa 1200pln.
10,3
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ceny dosyć drogie podobno... Wymiana rozżądu 1000zł, ale z drugiej strony części eksploatacyjne w normalnych cenach.
11,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niektórzy piszą że koszt utrzymania tego auta jest spory. Otóż pozwolę sobie z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W moim przypadku na koszt składają się właściwie tankowanie i materiały eksploatacyjne. Silnik i zawieszenie są proste jak budowa cepa i nie ma co się w nich psuć. Oryginalne części w ASO są baardzo drogie, na szczęście pomimo dość niszowego modelu markowe zamienniki w częściach eksploatacyjnych są dostępne w dobrych cenach. Za wymianę rozrządu zapłaciłem nie więcej jak do Octavii II diesel. Jedyne co wymieniałem to rozrząd, olej, dwa razy tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów. Raz musiałem kupić oryginalne dwa łączniki w tylnym zawieszeniu gdyż zamienników nie było to faktycznie było drogo - 370 zł za sztukę za kawałek metalowego łącznika zakończonego z obu stron tulejką. Kolega przy podobnym przebiegu wymienił dwa amortyzatory. A i jeszcze musiałem wymienić termostat - 60 zł i akumulator (padł po 8 latach) - ok. 380 zł. Trzeba mieć świadomość, że rzadko kiedy ale jednak czasami trzeba kupić coś nietypowego. Np. opony w tym rozmiarze z segmentu Premium to ok. 400 zł za sztukę. Niektórzy narzekają na skrzypiące tuleje zawieszenia tylnego. Wystarczy je przesmarować jakimś stałym smarem i problem znika. Ja tak zrobiłem i od 47 tyś km nic nie skrzypi.
Mitsubishi Lancer VIII Kombi