Szukaj

Zużycie paliwa Mitsubishi L200 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Mitsubishi L200

10,2
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Niedopracowany system audio, brak nawigacji w samochodzie za 150.000. Wykładzina podłogi wykonana chyba ze najcieńszego materiału jaki był pod ręką, podobny materiał mam w Doblo za 1/3 ceny L200. W systemie audio wyjątkowo denerwuje brak możliwości zmiany stacji radiowej za pomocą kierownicy (możliwe jest tylko wyszukiwanie kolejnej, nie można przeskoczyć na kolejną zaprogramowaną). Łączenie się konsoli z Android Auto to loteria, wyszukiwanie numeru telefonu z listy adresów jest porażką. Mechanicznie samochód poprawny. Mechanicznie się sprawdza. Soft do poprawki.
10,0
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Auto poprawne mechanicznie, lecz za te pieniądze nędznie wyposażone i zabezpieczone przed korozją. Po sprawdzeniu powłoki lakieru pokazywało między 75 a 85 ( auto nowe z salonu ). Spód auta zabezpieczony tragicznie ( wszystko odkryte ) , można łatwo coś uszkodzić ( np. jazdą po terenie ). Do miasta i na trasy ok. Moje użytkowane w 50% las i 50% miasto. Jak na tą budę trochę za słaby.
9,3
Mitsubishi L200 V
Double Cab 2.4 181KM 133kW
W mieście nie jest najgorzej, koło 8/9l. Jadąc trasą do 110 kmh wychodzi koło 7, może czasem 7,5. Na autostradzie wyskakuje 13 litrów, samochód czy przy 160 czy 190 kmh prowadzi się tragicznie i pali ogromne ilości paliwa. W terenie około 10l, co jest super :)
10,7
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Wiele zależy jak już wskazali przedmówcy od nogi kierowcy. Ja użytkuje L200 głównie na krótkich trasach, zauważam że na zimnym silniku pali zdecydowanie więcej niż przy jeździe ciągłej. Mimo tego bardzo lubię to auto. Świetnie przyspiesza (wersja 136) do 60 km/h i dobrze do 90 km/h.
9,5
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
Rekord na spalani padł na trasie przy prędkości 90km/h, byc może jest to zadziwiające jednak wykonalne. Przy normalnej jeździe w trasie spalanie to około 8 litrów, po mieście minimum 10 i tego się trzymam, nie zdarzyło się aby palił więcej jak 13 :)
10,3
Mitsubishi L200 I
Pick Up 2.5 TD 87KM 64kW
Samochód przystosowany jest do ciężkiej pracy w terenie. Lift 3'' duże 33 cale koła. Ciężko powiedzieć ile pali w lesie myślę, że nie więcej niż 15l/100km a reszta danych podana przeze mnie jest przedstawiona po jeździe po asfalcie. Generalnie auto świetne. Nic dodać nic ująć - Polecam!
10,0
Mitsubishi L200 I
Pick Up 2.5 TD 87KM 64kW
Co do utrzymania to myślałem że będzie gorzej silnik 2,5 ale nie jest źle OC w miarę części nie aż takie drogie i dostępne spalanie w miarę wiec jest oki myśleęże inne auta w kosztach utrzymania klasują się podobnie.
8,8
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
jak na 2,5 HP DOHC to spalanie nie jest duże. A gdy ktoś się decyduje na zakup takiej terenówki do firmy to musi się też liczyć z kosztami eksploatacji takiego pojazdu, jak nie spali trochę paliwa to i nie pojedzie, proste :) ja jestem z tego spalania zadowolony. "poprzednik" palił śr. 1-1,5 litra więcej przy takim samym stylu jazdy. Koszt wymiany oleju i filtru paliwa rzędu 150-200 zł więc nie jest to jakaś duża suma.
10,7
Mitsubishi L200 III
Pick Up 2.5 TD 115KM 85kW
14l/100km pali w zimie z włączonym reduktorem w terenie oraz gdy wjedzie na asfalt w oponach z bardzo grubym bieżnikiem (kostka). Na długiej trasie, nie przekraczając 3000rpm i 110km/h, spalił 8l/100km, z czego byłem wielce zadowolony. Średnio, w lecie, po mieście i w górach pali 10l/100km.
7,6
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Po zlikwidowaniu fabrycznego chipa autko stało się nieco mniej dynamiczne ale spalanie spadło znacząco. Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 6,5L przy jeżdzie do 90km\h - typowy ecodriving. średnie spalanie wg komputera z odcinka ok 20tyś km 7,4l/100 Ale jeśli ktoś ma ciężką nogę to wynik 12-13l nie będzie zaskoczeniem
Mitsubishi L200