Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Galant VIII Kombi

Podsumowanie 102 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mitsubishi Galant VIII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
58,74 zł
15
10,3
61,56 zł
2
9,6
57,62 zł
14
10,3
61,74 zł
34
Silniki Benzynowe Mitsubishi Galant VIII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,4
35,53 zł
12
12,3
38,50 zł
17
Silniki Diesla Mitsubishi Galant VIII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,73 zł
8

Lista raportów zużycia paliwa (102)

11,8
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Skrzynia automat. Instalacja 4gen sterownik lpg-tech wtryski barracuda. Jazda głównie w mieście, nieduże dystanse i trochę korków. Średnio gazu wychodzi około 12,5-13,5L/100. Jazda w trasie z prędkością 90km/h 8L/100, jazda ze średnia 110, spalanie w granicach 9,5. Gazu pali praktycznie tyle samo co benzyny, w dodatku dość szybko silnik się nagrzewa, więc przełączenie ( przy 44 stopniach ) na gaz jest dość żwawe. Jeśli o dynamikę chodzi to nie ma różnicy czy się jedzie na benzynie czy na gazie, auto jedzie tak samo.
10,6
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 136KM 100kW
Instalacja LPG. Więc Ok. Części eksploatacyjne przystępne. Jedynie koszt dobrych wahaczy może trochę szarpnąć po kieszeni.
11,0
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 136KM 100kW
Wiadomo - segment samochodu, pojemność silnika i temu podobne wpływają na wysokie koszty utrzymania. Kupiłem samochód za 6500, drugie tyle już w niego wpakowałem, żeby doprowadzić go do bezawaryjnego stanu i kolejne tyle planuję wpakować w remont blacharki i kompletne pozbycie się korozji. Spalanie też niemałe - przy dynamicznej jeździe spokojnie łyknie 12-15 litrów.
11,0
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Koszty utrzymania samochodu, licząc od momentu gdzie wszystko działa i nic nam nie rdzewieje oceniam jako doskonałe, pełne 5/5. Jeśli coś padnie to używanych części jest od groma, tanio jak barszcz, zamienników cała masa, tylko szukać, które najlepsze. Cena wymiany rozrządu to kosmos (2tysie) ale to nie wina Galanta, tylko konstrukcji każdej V6.
8,8
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
.
11,3
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Tak jak pisza poprzednicy jak na 163konie to spalanie troszkę za duże. Ratuje fajna pojemność i klank silnika. Pojemność fajnie widać na momencie obrotowym. Co do samego auta to tak: Plusy: wygodne, elastyczne, ładne -przód rekina, najlepszy klank V6 tamtych lat! Niezawodne, fajnie pracuje na gazie, super wyposażenie, tanie w zakupie Minusy: Rdza na kolumnach amortyzatora - zmorą plus inne zwyczajowe miejsca Obsługa V6 utrudniona z uwagi na kolektor dolotowy - brak swobodnego dostępu do 3 cylindrów podnosi koszt każdej usługi Prowadzenie mogłoby być lepsze strasznie podsterowny! Trzeba zadbać o lepsze opony bo łatwo traci przyczepność przy przyspieszaniu, tył także uslizguje w zakrętach Kosztowna wymiana łożysk szczególnie tył uważać należy na wersje z amortyzatorami tył z auto regulacja - drogieee Pozantym super samochodnzan tajne pieniądze. Przyjemność z jazdy przysłania wady i mimo lat jeździe nim z przyjemnością.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
49,50 zł
10,9
l/100km
14,2
l/100km
Zobacz dzienniki
11,5
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
11,5
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Telepiąc się 90 km/h po drodze expresowej możemy zejść do 7,5l/100km. Przy jeździe z prędkością autostradową 140-160km/h spalanie wzrasta spokojnie do 17 litrów. Więcej nie jechałem, ale podejrzewam, że i 20 nie byłoby problemem. Reasumując pali jak smok. W mieście średnio 10-11 litrów
9,5
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Jak każdy inny samochód, części dostępne.
11,8
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 136KM 100kW
Galanta kupiłem gdy miał 247tyś km i sprzedałem go gdy miał 270tyś km. Byłem pierwszym właścicielem w Polsce i sprowadziłem go z Niemiec który był w czystej benzynie. Od razu gdy go opłaciłem, przerejestrowałem zainwestowałem w porządną sekwencyjną instalacje gazu firmy STAG. Nie odczuwałem żadnej różnicy jadąc na benzynie i na gazie. Spalanie na takie auto z takim silnikiem uważam za bardzo ekonomiczne. Dojeżdżałem codziennie do stolicy mając 40% cykl miejski 60%trasa. Gdy miałem lekką nogę po mieście zawsze wychodziło 11-11.5 litra ale lubiłem go czasami podkręcać na wyższe obroty to spalanie wychodziło w granicach 12.5-13.5 litra. Najwięcej mi spalił przy gwałtownym ruszaniu na światłach i intensywnym hamowaniu 14.7litra. Nie ważne czy go cisnęliśmy a zawsze różnica spalania gwałtownie się nie zmieniała. Butle gazową miałem 37 litrów i przy cenie gazu 1.67-1.90zl za litr wychodziło mi łącznie za 55-65zł co robiłem 270-320km. Nigdy mi nie zszedł poniżej 10litrów i dziwie się że nie którym wychodzi 8-9. To muszą być bardzo spartańskie warunki, bez klimy, bez ogrzewania, full eco driving a ja jeździłem cały czas na klimatyzacji, przy wyprzedzaniu nie żałowałem przyciśnięcia bo sam prosił o to, to co było w aucie cały czas było wykorzystane. Chciałem dodać że jeździłem na oponach 215 50 17' w porze zimowej i jak letniej. Uważam że samochód godny uwagi, na tle innych aut oferuję bardzo przystępną cenę i w dodatku bardzo duże wyposażenie jak 4x elektryczne szyby, climatronic, tempomat, elektrycznie lusterka z podgrzewaniem. Oczywiście co do skóry i tempomatu zależało od wersji .Gdyby miałbym kupić jeszcze raz te auto nie wahałbym się ale następnym razem 2.5 v6 :)
Mitsubishi Galant VIII Kombi