Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Eclipse I

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 152KM 112kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,0
Deklaracja producenta
8,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 152KM 112kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0

Lista raportów zużycia paliwa (36)

9,6
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
jak na ten silnik autko spala przyzwoicie przy ciezekiej nodze max 13 chlipnie zazwyczaj bierze mi od 9-10 literkow na 100 przy mieszanej jezdzie wiadomo wkoncu czasem trzeba depnac natomias milo mnie zaskoczyl gdy jechalem w trase 400km :D spalil skubany 7 literkow przy sredniej predkosci 120 podejzewam ze moglo by byc jeszcze mniej gdybym uzyl tempomatu ;) PS. niewiem czemu auto centrum olalo to autko dajac tylko jedna wersje a Targa ! ! !
9,1
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
chcesz sportowe auto licz sie z kosztami ale i tak nie jest zle choc mozna znalesc 3.0 co tyle samo pali :P
8,4
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
10,7
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
generalnie auto jest bardziej oszczędne niż myślałem. Na trasie przy prędkości do 100km/h można zejść poniżej 9l gazu. Ale wiadomo że żadna przyjemność. Auto wręcz chce jeździć szybko i trzeba liczyć że 12 łyknie. Co do benzyny to na trasie można zejść do około 7l, średnio 9l, natomiast w praktyce koło 10l:) auto nie nadaje się do jazdy w 4 osoby (typowe 2+2 gdzie tył praktycznie nie ma miejsca na nogi i głowę) do tej pory po przejechaniu 14tys km w 4 miesiące stwierdzam wymianę klocków, kawałka węża do reduktora (był sparciały i ciekł płyn chłodniczy z powodu nie używania instalacji LPG przez poprzedniego właściciela). Godne polecenia, nadmienię że nie czuć w nim prędkości a 190km/h na 4tym biegu jest jak najbardziej osiągalne (5 nie próbowałem bo opony mają limit do 190km/h) Zawieszenie super sprawa, nie za miękkie, nie za twarde. Auto pewnie się prowadzi. Jedyne co denerwuje to za mały przeskok fotela przy regulacji w pionie (mnie było ciężko znaleźć dobrą pozycję przez miesiąc)
13,3
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Autko kapitalne. Miał go mój ojciec 10 lat temu teraz ja go mam. Ceny części niskie porównując do innych samochodów tego kalibru, tarcza sprzęgła 300zł (do peugeota 306 1.6L 360zł). Mówię od razu że mam normalną nogę a styl jazdy nabyłem szkoląc się w Szkola Auto Skoda. Jazda czysto po mieście nie więcej jak 12.5, jazda w trasie poniżej 9 spokojnie (prędkośc 130km/h z tempomatem), przy szarżach ponad 18 spokojnie (w czasie rajdu ze znajomymi spaliłem 24L gazu na 68 kilometrach, z tym że to była jazda rajdowa w najwyższym momencie obrotowym). Wiek 19lat, prawo jazdy 2 lata, kat A,B+E,C+E, licencja rajdowa kat. N
10,5
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Powiem tak-wypije tyle ile mu się wleje,ale tak średnio trzeba liczyć 10,5 Litra na 100Km,w końcu silnik 2.0 16V na pełnej szprycy(pełny wtrysk :P ) o mocy 150 KM nie pojedzie na 5 Litrach ....

Mitsubishi Eclipse I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

9,5
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
W mieście 10l, trasa ok.8-9, wszystko przy spokojnej jeździe.
9,0
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Jakby nie było auto ma 2.0 l i książkowo 150 KM. Nie da się jeździć na powietrzu, chociaż i tak pali mniej niż sie spodziewałem. Jeżdżę głownie w cyklu mieszanym albo pozamiejskim - pierwszy w graniach 10 l, pozamiejski ok. 8 l. Ceny części na rozsądnym poziomie, przy czym nie zawsze warto korzystać z najtańszych zamienników. Droga wymiana rozrządu( napinacz hydrauliczny ), na szczęście jednak wykonywana w zależności od posiadacza co 60 000 - 90 000 km. Z tyłu piasty razem z łożyskami - huczenie = wydatek na poziomie 400 zł sztuka.
10,0
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Jak na 2,0 150 KM spalnie średnio : tryb mieszany 10 L miasto 11-12 L trasa przy 120-130 km/h 8 L
9,3
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Mitsubishi Eclipse I