Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Colt VI Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 95KM 70kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,6
Deklaracja producenta
5,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.4
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 95KM 70kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.5

Lista raportów zużycia paliwa (87)

7,0
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Wsio zależy jaką jazdę preferujesz-ja tam do super oszczędnych nie należe więc nie mogę marudzić.
6,1
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Przy delikatnej jeździe na 175/65 schodzi do 5,1-4,9l/100km. Przy normalnej jeździe ok 5,9-6,5l/100km. W mieście na dyst. 4km 8,5-10,5l/100km, na dyst 10km ok 6,8-8,0l/100km
5,5
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
7,2
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Trasa 5,3-6,3l/100km, miasto 9,10l/100km(odcinki po 4-5 km), 6,5-8l(odcinki 10-20km). wbrew opinii wybór części zamiennych jest spory.
7,0
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
9,0
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
bardzo źle 2x więcej niż w instrukcji. Ceny przeglądów w ASO? Dla niezamożnych o wiele za dużo, dla bogatych (nie nowobogackich) nie do zniesienia psychicznie. Trudna wymiana żarówek świateł mijania, nb. zbyt często przepalających się. Ale to także po części wina wyborcy polskiego, chcącego jeździć na światłach w dzień. Z drugiej strony dobrze świadczy o alternatorze i instalacji elektrycznej. Kto wie co robić, aby wydłużyć czas życia żarówek, to robi to.
6,6
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
5,5
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Jak jeździsz tyle spalisz. Przy spokojnej jeździe i równej czyli szybko przyspieszam do np 60 i później równiutko jadę. W mieście (150 tys ludności) przy ekonomicznej jeździe można spokojnie 5-5,5 l/100km wyciągnąć (przy jeździe do 2 tys obrotów.) Oczywiście jeśli ktoś chce się ścigać i pokazać co to on nie ma pod maską to spalanie będzie o wiele większe. W trasie można zejść poniżej 5. To latem a zimą to tak o 1l więcej(6l/100km)
5,8
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
NISKIE SPALANIE,OPŁATY,SILNIK NA ŁAŃCUSZKU ROZRZĄDU CO ZNACZNIE OBNIŻA KOSZTY,CENY SERWISU NIE SĄ MI WIADOME GDYŻ W RAZIE POTRZEBY KORZYSTAM Z USLUG ZAPRZYJAŹNIONEGO MECHANIKA POZA WYMIANA OLEJÓW FILTRÓW OPON NA ZIMĘ I INNYCH PŁYNÓW NIC PRZY NIM NIE MA DO ROBOTY.TYLKO LAĆ PALIWO I JEŹDZIĆ.TAKI POWINIEN BYĆ SAMOCHÓD.
7,7
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Nie należę do osób specjalnie oszczędzających paliwo,ale też nie szaleję.Uważam,że poniższe tabelki mówią zbyt mało,więc opiszę tu szczegółowo spalanie.Średnio od początku 7,65 na trasie najczęściej w granicach 6,5-7,0 po mieście licz na około 9,0 (no oczywiście pomijając korki. Przy oszczędnej jeździe na trasie około 5,5 CENY PRZEGLĄDÓW I NAPRAW TO SKANDAL!!!Po ok.40000 musiałem wymienić tarcze hamulcowe(niestety gwarancja nie obejmuje!!!- w Hyundaiu była!!)poleciał tysiączek.
Mitsubishi Colt VI Hatchback