ze spalania autka jestem bardzo zadowolony zakupiłem go z przebiegiem 183 tys miał ksiazke serwisową która serwis potwierdził czyli nie jakaś podróba od razu założyłem gaz sekwencje kupiłem go w sobote a w poniedziałek już miał gaz na 12 tyś km wypija zbiornik gazu ale zdarza się że pare km do stacji LPG też na paliwie jadę rozrząd miał wymieniony przy 175 tak mówi książka ja wymieniam olej co 15tyś km czyli dopiero raz ;-) wymieniłem pasek od alternatora i od klimy (tylko dla tego ze mechanik stwierdził że nie wiadomo ile lat ma bo stan był jeszcze dobry ) ja leje tylko lpg co 12 tys do pełna pb98 i co jakiś czas płyn do spryskiwaczy odpukac jak narazie nie ma problemu za jakiś rok trzeba myśleć o akumulatorze bo jeszcze chyba orginalny bo już widac po klemach że siarczy ale pali od strzała zawieszenie sprawia że polskie drogi stają się przyjemne przy zakupie zauroczyła mnie carisma chciałem bore passata lub vectre (te auta z takimi silnikami jak chciałem maja znajomi ) passat 1,9 tdi spalanie około 7 litrów koszty zawieszenai tak jak i w borze i utrzymania kolosalne co miesiac do mechanika na serwis bo na desce zapala sie serwis około 200-300 zł plus paliwo 33-35 zł passat i bora vectra tansza spalanie 6.3-7 koszt 28-33 zł plus cały czas cos robić i silnik nie zbyt dobry 2.0 dtl polecił mi carisme mechanik poczytałem popytałem dosłownie 10 innych mechaników i co zachwalali mi mitshubishi lepiej niż vw że mniej się psują tylko mniej prestiżowe auto ale jak wiadomo prestiżem się nie jeździ lecz silnikiem zawieszeniem nie rdzelałą karoseria i ma przedewszystkim prostą nie zbyt skomputeryzowana elektronike polecam kup japońca bedziesz jeździł nim do końca ;-P