Szukaj

Zużycie paliwa MG – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty MG

9,2
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Auto zdecydowanie zachęca do dynamicznej jazdy, więc przy codziennej jeździe po Warszawie i okolicach pali mi średnio 10-11L benzyny na setkę. Uprawiając tzw "Eco driving" w mieście da się zapewne zejść do okolic 8-8,5 litrów. W dłuższej trasie przy prędkościach 120-160km/h spalanie w granicach 7,5-8,5l. Powyższe wyniki są "w serii". Po strojeniu na 180KM u Tomka (Kto wie ten wie :) jeżdżąc względnie ekonomicznie pali zauważalnie mniej niż na seryjnej mapie silnika, natomiast gdy po "odblokowaniu" regularnie korzystamy z pełnego obrotomierza tj do 7800RPM to potrafi spalić i z 12L. Spalanie wydaje się dość duże, ale rekompensuje to frajda jaką daje to auto. Wrażenia z jazdy lekkim hatchem z genialnie zestrojonym zawieszeniem i wolnossącym 1.8 generującym 160-180KM jest nie do opisania. Dodatkowo jest to chyba najlepiej brzmiącą rzędowa czwórka w historii ;)
12,7
MG ZT
Sedan 2.5 190KM 140kW
V6 2,5/ 190KM w tandemie z dużym i ciężkim sedanem musi dać radę aby kierowca poczuł się jak w sportowym samochodzie. Niestety coś za coś. Cena to spalanie. Duże. Dla przeciętnego zjadacza chleba nawet za duże. Za to można znaleźć egzemplarze z LPG. I lepiej takiego szukać bo - tak jak w moim przypadku - 4800 za montaż BRC to - jak za wszystko w tym aucie - zdecydowanie za wysoki koszt. Powtarza się tu tradycyjna sytuacja - tanie auto, droga eksploatacja. Jak w drukarkach - tanie urządzenie, drogie tusze :)
6,4
MG ZS II
SUV 1.0 T-GDi 111KM 82kW
Jadac delikatnie okolo 80km/h mozna zejsc ponizej 5l/100km, ale generalnie silnik slabo sie zbiera i czesciej jest 7l/100km w trasie przy sporadycznym wyprzedzaniu. Na autostradzie przy 120km/h okolo 6,7l/100km
6,9
MG HS
SUV 1.5 T-GDi 162KM 119kW
Po mieście, przy normalnej jeździe trzeba liczyć tych 8 litrów. W trasie, jadąc spokojnie i płynnie można zejść nawet poniżej 5l. Przy bardziej szarpanym tempie 6l weźmie. W wakacje przejechałem trasę 2500km głównie po autostradach, w 3 osoby, z pełnym bagażnikiem i średnie spalanie wyszło na poziomie 6,9l.
7,6
MG HS
SUV 1.5 T-GDi 162KM 119kW
Po mieście, w korku lub często hamując i przyspieszając wciągnie 10-11 litrów bez mrugnięcia okiem. Przy długotrwałej, spokojnej jeździe można zejść poniżej 6 litrów, ale to już spore wyzwanie, za to bez wielkiego napinania się, można zakręcić się w okolicy 5,8-6,5l. Na trasie 2500km głównie po autostradach na tempomacie, wyszło mi spalanie średnie na poziomie 6,7l. Ogólnie nie ma krzywdy.
357
MG MG4
SUV 51kWh 170KM 125kW
W opisie jest błąd. MG ma napęd na tylną oś! Zużycie prądu po Krakowie to 15kWh pierwsze 3km, później spada do 12kWh/100km. Na autostradzie około 140km/h to podchodzi pod 22kWh/100km. Na autostradzie 120km/h to poniżej 20kWh/100km. Na drogach krajowych poniżej 14 kWh/100km.
6,6
MG F I
Cabrio 1.8 i VVC 145KM 107kW
Przy jeździe zpredkosciami 160-180 km/h przez ok 150km spalanie wyszło 7.1l bęzyny , tak samo przy zwalnianiu i przyśpieszaniu i wyprzedzaniu na trasie , w mieście wychodzi ok 6,6 a przy jednostajnej jeździe z prędkościami 90-110 6l , w pojeździe robiącym 100 w 7,5s jest to doskonały wynik. Każdemu polecam taki pojazd , choć wymaga on większego zaangażowania z racji braku wyspecjalizowanych mechaników.
10,2
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Średnie jeżdżąc dynamicznie w trybie mieszanym około 10-11l. Jeżdżąc delikatniej można było się wyrobić w okolicach 9l, ale nie do dziadowania jest to auto. Na trasie do 120 kmh 7.5-8l. Trasa od 140 do 160 kmh 10-11,5l. 160+ 12-14.
9,7
MG ZR
Hatchback 1.8 120KM 88kW
Wcale nie jest tak tanio jak by się mogło wydawać co chwile coś ale części sporo i bardzo tanie poza głowicą i komputerem to są częsci newralgiczne i ciężko kupić sprawne w rozsądnych pieniądzach . Do mg jest bardzo mało częsci ale już do rovera 25 jest wszystko a to prawie to samo poza zawieszeniem i zderzakami
8,7
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Cudów nie ma, ale trudno się ich spodziewać. Części zamienne nie są jakoś tragicznie drogie, może blacharskie są droższe, bo rzadkie lub nietypowe. Pozostałe to raczej standard. trudno się przecież dziwić, że takie szerokie lacze nie kosztują tyle, co do taczki albo tarcze hamulcowe są droższe od tych do Fiesty 1.1. Olej musi być odpowiedni, a spalanie adekwatne do mocy - 5 litrów się nie zdarzy.