Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes W124 Sedan

Podsumowanie 724 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mercedes W124 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
60,98 zł
2
10,3
61,57 zł
1
9,8
58,36 zł
29
12,0
71,74 zł
1
12,6
75,52 zł
3
9,2
54,94 zł
11
11,2
67,12 zł
46
13,1
78,31 zł
2
11,8
70,63 zł
21
11,1
66,06 zł
2
11,4
67,93 zł
19
13,0
77,63 zł
21
11,2
66,95 zł
1
12,5
74,72 zł
2
12,0
71,51 zł
8
21,1
126,13 zł
2
15,0
89,87 zł
3
12,2
72,93 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mercedes W124 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,5
45,28 zł
1
13,2
41,22 zł
1
11,7
36,53 zł
24
9,7
30,29 zł
1
10,6
33,10 zł
5
12,7
39,66 zł
2
11,9
37,20 zł
22
13,8
42,93 zł
6
13,6
42,52 zł
12
15,1
47,15 zł
4
19,0
59,33 zł
1
12,2
38,09 zł
1
13,8
43,09 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mercedes W124 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,71 zł
6
6,8
41,78 zł
156
7,4
45,07 zł
14
7,3
44,88 zł
109
6,7
40,93 zł
4
7,9
48,49 zł
29
8,4
51,54 zł
8
8,2
50,05 zł
76
8,5
51,93 zł
1
7,6
46,50 zł
9
9,6
58,34 zł
2
9,1
55,29 zł
53
9,2
56,20 zł
1
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (724)

8,2
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 136KM 100kW
5,7
Mercedes W124
Sedan 2.0 D 75KM 55kW
Za bardzo paliwożerny... mój Sharan jest lepszy ;-)
9,3
Mercedes W124
Sedan 2.0 136KM 100kW
Jak na auto które waży 1,5 tony to spalanie genialne w trasie do 9litrów gazu i prędkość ok 150km\h miasto 10 gazu :) jak dla mnie super
6,7
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
średnie spalanie mi wychodzi 6.5 litra
11,7
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
troche pali ale to mercedes to mu wybaczam
7,1
Mercedes W124
Sedan 2.5 TD 126KM 93kW
byłem mile zaskoczony przy tej niemałej pojemności silnika rezultat w granicach 6.5l nie jest trudny do osiągnięcia (trasa) cykl mieszany 7-8 l na 100km
6,4
Mercedes W124
Sedan 2.0 D 72KM 53kW
średnio 6.5 w jeżdzie między 100-130, jak na tak mały silniczek i masę prawie 2 tony to rewelacja
6,4
Mercedes W124
Sedan 2.0 D 72KM 53kW
18 letni czołg, 16 lat na taryfie w Hamburgu, 2 lata u mnie,lakier orginał ,zero rdzy, pali śmieszne ilości ON ( średnio 6,5 )Kocha dobry olej i części orginały ,nienawidzi jazdy powyżej 140 ,choć potrafi zamknąć prawie licznik ( ok, 170 ) Podsumowanie , idealne brum brum do przemieszczania się z,,,do,,,w przeciwieństwie do tych szybkobieżnych podskakujących taczek nazywanych szumnie SAMOCHODAMI
7,6
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Zasadniczo podstawa nauczyć się jeździć autoamtem. Dawniej mi pił sporo więcej, aktualnie jest nadzwyczaj zadowolony, a nie jeżdżę na emeryta, a mimo to nie osiągam wiecej niz 9,5 l/100 km - miasto, a w trasie już spokojnie mieszczę się do 6 litrów, do Vmax - 90-110km/h. Sam nie mogłem w to uwierzyć. Dawniej - 10-12 l miasto, 7,2 trasa. Z mojego doświadczenia wynika, że: - rozpędzać dynamicznie, najkrócej jak się da, ale - jadąc ze stałą prędkością zdecydowanie oduczyć się niepotrzebnego dociskania gazu - tzn. nawet lekko odpuścić gaz, byleby obroty nie spadały. Okazuje się bowiem, że zwłaszcza w obciążonym aucie można lekko za mocno dociskać gaz i auto albo bardzo delikatnie przyspiesza - prawdziwe pożeranie paliwa na wysokim biegu, albo po prostu jedzie ze stałą prędkością, ale ma ciąglw za dużo paliwa. Po prostu psychologia, nic więcej. Obawa, że pod pedałem za mało - jest głupia i paliwożerna. Sprawdź, na jak niskim uchyleniu gazu jesteś w stanie jechać ze stałą prędkością i pilnuj tego. Na końcu będziesz zadowlony. Jak masz wyprzedzać - jak punkt pierwszy - kickdown i ile się da z niego wycisnąć, przy czym pamiętaj, że diesel na mechanicznie sterowanej pompie czasem dostaje za dużo, więc - z wyczuciem, bo tylko przelwasz paliwo przez cylidnry, a auto mozę zebrać się lepiej przy powolniejszym dociaskaniu gazu. Pozdrawiam
7,6
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Zasadniczo podstawa nauczyć się jeździć autoamtem. Dawniej mi pił sporo więcej, aktualnie jest nadzwyczaj zadowolony, a nie jeżdżę na emeryta, a mimo to nie osiągam wiecej niz 9,5 l/100 km - miasto, a w trasie już spokojnie mieszczę się do 6 litrów, do Vmax - 90-110km/h. Sam nie mogłem w to uwierzyć. Dawniej - 10-12 l miasto, 7,2 trasa. Z mojego doświadczenia wynika, że: - rozpędzać dynamicznie, najkrócej jak się da, ale - jadąc ze stałą prędkością zdecydowanie oduczyć się niepotrzebnego dociskania gazu - tzn. nawet lekko odpuścić gaz, byleby obroty nie spadały. Okazuje się bowiem, że zwłaszcza w obciążonym aucie można lekko za mocno dociskać gaz i auto albo bardzo delikatnie przyspiesza - prawdziwe pożeranie paliwa na wysokim biegu, albo po prostu jedzie ze stałą prędkością, ale ma ciąglw za dużo paliwa. Po prostu psychologia, nic więcej. Obawa, że pod pedałem za mało - jest głupia i paliwożerna. Sprawdź, na jak niskim uchyleniu gazu jesteś w stanie jechać ze stałą prędkością i pilnuj tego. Na końcu będziesz zadowlony. Jak masz wyprzedzać - jak punkt pierwszy - kickdown i ile się da z niego wycisnąć, przy czym pamiętaj, że diesel na mechanicznie sterowanej pompie czasem dostaje za dużo, więc - z wyczuciem, bo tylko przelwasz paliwo przez cylidnry, a auto mozę zebrać się lepiej przy powolniejszym dociaskaniu gazu. Pozdrawiam
Mercedes W124 Sedan