Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa S W140

Podsumowanie 133 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,5
75,22 zł
7
13,9
83,76 zł
14
11,3
67,99 zł
8
15,1
90,61 zł
12
17,5
104,88 zł
4
14,8
88,75 zł
3
18,1
108,86 zł
8
16,6
99,92 zł
4
13,5
81,14 zł
1
17,3
104,10 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,3
44,75 zł
3
16,2
50,42 zł
4
13,0
40,43 zł
2
18,6
58,18 zł
3
16,4
51,20 zł
1
21,9
68,45 zł
8
16,2
50,42 zł
2
16,6
51,67 zł
2
35,7
111,46 zł
2
14,0
43,71 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,7
83,49 zł
21
10,9
66,47 zł
17
Silniki Diesla Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,0
46,83 zł
1

Zużycie paliwa Mercedes Klasa S W140 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (133)

27,2
Mercedes Klasa S W140
Sedan 5.0 320KM 235kW
Zużycie paliwa z 10 zbiorników paliwa, kiedy to po zakupie testowałem samochód, później dałem sobie spokój by nie psuć sobie nastroju. Miałem samochód 3 lata, zrobiłem nim tylko ok 12 tyś km, gdyż większość czasu niestety stał po warsztatach. Przebieg niby udokumentowany 380tyś km (z DE), lecz wiek robi swoje. Począwszy od uszczelnień, przez elektrykę, elektronikę skończywszy na mechanice i pneumatyce - wszystko po kolei co jakiś czas się psuło. Tak więc jak dla mnie to rupieć jak każdy inny w tym wieku i marka nie ma tu wiele do znaczenia. Wiek robi swoje. Tak więc samochód do osób które jeżdżą bardzo mało i bardzo blisko (koszt holowania jest bardzo duży). Raczej nie polecam, to był mój pierwszy i ostatni samochód tego typu.
15,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Samochód trochę mulowaty. Za duza masa do mocy. Spalanie jak na starego typu silnik ok. Średnio trzeba liczyć 15-16 I nie ma Ty co się oczarować że jest inaczej. Awaryjność dość duża że względu na komplikacje. To nie jest w124 z prostymi silnikami. Ceny naprawa jak dość wysokie.
17,7
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Stary ssyf. Miałem go rok, dałem kupę kasy a druga kupę wydałem na naprawy. Nie rozumiem gdzie ta niezawodność. Chyba gdy samochód miał kilka lat A nie ponad 20. Te samochody nie nadają się do codziennego użytkowania. Sprawdzałem pompę wtrysku i inne graty odpowiedzialne za spalanie, niby wszystko ok a palił jak smok. Nigdy więcej takiego złoma .
17,7
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Stary ssyf. Miałem go rok, dałem kupę kasy a druga kupę wydałem na naprawy. Nie rozumiem gdzie ta niezawodność. Chyba gdy samochód miał kilka lat A nie ponad 20. Te samochody nie nadają się do codziennego użytkowania. Sprawdzałem pompę wtrysku i inne graty odpowiedzialne za spalanie, niby wszystko ok a palił jak smok. Nigdy więcej takiego złoma .
15,8
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
To są dane z przebiegu ponad 100tyś km, miałem samochód 5 lat, i słowem podsumowania cieszyłem się jak dziecko gdy go sprzedałem. Samochód mało ekonomiczny zużycie paliwa wysokie, i w tym wieku to już nie ten mercedes co był kilkanaście lat temu. Koszt naprawa za 5 lat przekroczył wartość zakupu, podobnie jak zużycie paliwa. Drugi raz już takiego samochodu nie kupię. Drama to np. koszt holowania lawetą (samochód ma 2 tony - więc musi być duża autolaweta), transport z autostrady ok 200km w jedną stronę z załadunkiem i rozładunkiem prawie 6 tyś zł.
35,7
Mercedes Klasa S W140
Sedan 6.0 394KM 290kW
Spoko samochód, trochę się sypie bo to już ten wiek. Lecz frajda jest. Komfort jakiś jeszcze został. Gorzej z spalanie. Remonty masakrycznie drogie. W przypadku poważnych awarii trzeba się zastanawiać czy nie lepiej sprzedać na części. Np. Awaria skrzyni (komputer i serwis olejowy ok 8tys). Wymianą przewodów cewki świec i serwis olejowy 5 tyś.
35,7
Mercedes Klasa S W140
Sedan 6.0 394KM 290kW
Spoko samochód, trochę się sypie bo to już ten wiek. Lecz frajda jest. Komfort jakiś jeszcze został. Gorzej z spalanie. Remonty masakrycznie drogie. W przypadku poważnych awarii trzeba się zastanawiać czy nie lepiej sprzedać na części. Np. Awaria skrzyni (komputer i serwis olejowy ok 8tys). Wymianą przewodów cewki świec i serwis olejowy 5 tyś.
27,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 5.0 320KM 235kW
Jedzie nie najgorzej, lecz coś za coś. Mam go już 5 lat, przejechałem ok 60 tyś. Lecz chyba czas na zmianę, cudów niema. Że względu na wiek samochód więcej stoi po mechanikach niż jest używany. I mimo że włożyłem w samochód przez te 6 lat ponad 10 tyś cały czas wychodzi coś nowego. Pora na poszukania pasjonata klasyków który będzie to trzymał w garażu i odpalac raz na rok (wówczas będzie bezawaryjny). Polecam komuś kto ma kupę kasy i ma inne samochody.
27,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 5.0 320KM 235kW
Jedzie nie najgorzej, lecz coś za coś. Mam go już 5 lat, przejechałem ok 60 tyś. Lecz chyba czas na zmianę, cudów niema. Że względu na wiek samochód więcej stoi po mechanikach niż jest używany. I mimo że włożyłem w samochód przez te 6 lat ponad 10 tyś cały czas wychodzi coś nowego. Pora na poszukania pasjonata klasyków który będzie to trzymał w garażu i odpalac raz na rok (wówczas będzie bezawaryjny). Polecam komuś kto ma kupę kasy i ma inne samochody.
27,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 5.0 320KM 235kW
Jedzie nie najgorzej, lecz coś za coś. Mam go już 5 lat, przejechałem ok 60 tyś. Lecz chyba czas na zmianę, cudów niema. Że względu na wiek samochód więcej stoi po mechanikach niż jest używany. I mimo że włożyłem w samochód przez te 6 lat ponad 10 tyś cały czas wychodzi coś nowego. Pora na poszukania pasjonata klasyków który będzie to trzymał w garażu i odpalac raz na rok (wówczas będzie bezawaryjny). Polecam komuś kto ma kupę kasy i ma inne samochody.
Mercedes Klasa S W140