Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa S W140 Sedan

on - zużycie paliwa dla silnika 3.0 Turbo-D 177KM 130kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,7
Deklaracja producenta
8,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.9

Lista raportów zużycia paliwa (21)

17,9
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Polecam. Samochód mimo że dużo pali to sama kwintesencja naszych braci z zachodu. Jak nim jadę Czo czuje ze jestem lepszy. Części są głównie na złomie, nowe mało dostępne chyba że w ASO ale to tylko dla fanatyków. Mam go 3 lata, rok jeździłem a dwa lata sprzedaję. Tak więc zapraszam jak coś. Super samochód, jak nowy, jeździ.
17,9
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Polecam. Samochód mimo że dużo pali to sama kwintesencja naszych braci z zachodu. Jak nim jadę Czo czuje ze jestem lepszy. Części są głównie na złomie, nowe mało dostępne chyba że w ASO ale to tylko dla fanatyków. Mam go 3 lata, rok jeździłem a dwa lata sprzedaję. Tak więc zapraszam jak coś. Super samochód, jak nowy, jeździ.
19,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Witam wszystkich wyznawców mercedesów. Sam jakiś czas temu uległem tej propagandzie. Chciałem kupić stary niezawodny samochód. Padło na w140 3.0D. Szukałem znalazłem zakupiłem jeden z droższych jakie wówczas były wystawione. Wydałem prawie 30 tyś. Serwis startowy po przegladzie w warsztacie wyniósł prawie 8 tyś. Troszkę mnie to już zniesmaczyło, gdyż sprzedający twierdził ze stan idealny. Ale ok, prestiż kosztuje, pomyślałem zainwestuje będę jeździł bezawaryjnie. Po przejechaniu ok 3 tyś km,samochód stracił moc, byłem kilkaset km od domu, w końcu staną na autostradzie. Laweta do domu, 6tys zl. naprawa układu wtryskowego i inne pierdół kolejne 7 tyś. Później jeździłem prawie pół roku, wierzyłem że wszystko co mogło się zepsuć jest już naprawione. I w drodze na wakacje w Słowacji samochód zaczął swiriwac z temperatura, i skrzynia zaczęła źle pracować zamulać. Po diagnostyce w lokalnym warsztacie okazało się że olej z skrzyni zmieszał się z płynem chłodniczym. Znów laweta do domu, zjebane wakacje, i okazało się że do wymiany zintegrowana chlodnica i co gorsza skrzynia do remontu, nie pomogło płukanie. Odpuściłem, sprzedałem za 8 tyś. Tak więc samochód którym zrobiłem ok. 3.5tys km kosztował mnie prawie 60 tyś, sprzedałem za 8. Nigdy więcej takich złomów. Niezawodne to one może były 20-30 latvtemu gdy miały kilka lat. Nikomu nie polecam, tym bardziej za tak chore ceny. Realnie to taki samochód 5, max 10 tyś.
19,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Witam wszystkich wyznawców mercedesów. Sam jakiś czas temu uległem tej propagandzie. Chciałem kupić stary niezawodny samochód. Padło na w140 3.0D. Szukałem znalazłem zakupiłem jeden z droższych jakie wówczas były wystawione. Wydałem prawie 30 tyś. Serwis startowy po przegladzie w warsztacie wyniósł prawie 8 tyś. Troszkę mnie to już zniesmaczyło, gdyż sprzedający twierdził ze stan idealny. Ale ok, prestiż kosztuje, pomyślałem zainwestuje będę jeździł bezawaryjnie. Po przejechaniu ok 3 tyś km,samochód stracił moc, byłem kilkaset km od domu, w końcu staną na autostradzie. Laweta do domu, 6tys zl. naprawa układu wtryskowego i inne pierdół kolejne 7 tyś. Później jeździłem prawie pół roku, wierzyłem że wszystko co mogło się zepsuć jest już naprawione. I w drodze na wakacje w Słowacji samochód zaczął swiriwac z temperatura, i skrzynia zaczęła źle pracować zamulać. Po diagnostyce w lokalnym warsztacie okazało się że olej z skrzyni zmieszał się z płynem chłodniczym. Znów laweta do domu, zjebane wakacje, i okazało się że do wymiany zintegrowana chlodnica i co gorsza skrzynia do remontu, nie pomogło płukanie. Odpuściłem, sprzedałem za 8 tyś. Tak więc samochód którym zrobiłem ok. 3.5tys km kosztował mnie prawie 60 tyś, sprzedałem za 8. Nigdy więcej takich złomów. Niezawodne to one może były 20-30 latvtemu gdy miały kilka lat. Nikomu nie polecam, tym bardziej za tak chore ceny. Realnie to taki samochód 5, max 10 tyś.
15,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Samochód trochę mulowaty. Za duza masa do mocy. Spalanie jak na starego typu silnik ok. Średnio trzeba liczyć 15-16 I nie ma Ty co się oczarować że jest inaczej. Awaryjność dość duża że względu na komplikacje. To nie jest w124 z prostymi silnikami. Ceny naprawa jak dość wysokie.
17,7
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Stary ssyf. Miałem go rok, dałem kupę kasy a druga kupę wydałem na naprawy. Nie rozumiem gdzie ta niezawodność. Chyba gdy samochód miał kilka lat A nie ponad 20. Te samochody nie nadają się do codziennego użytkowania. Sprawdzałem pompę wtrysku i inne graty odpowiedzialne za spalanie, niby wszystko ok a palił jak smok. Nigdy więcej takiego złoma .
17,7
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Stary ssyf. Miałem go rok, dałem kupę kasy a druga kupę wydałem na naprawy. Nie rozumiem gdzie ta niezawodność. Chyba gdy samochód miał kilka lat A nie ponad 20. Te samochody nie nadają się do codziennego użytkowania. Sprawdzałem pompę wtrysku i inne graty odpowiedzialne za spalanie, niby wszystko ok a palił jak smok. Nigdy więcej takiego złoma .
15,8
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
To są dane z przebiegu ponad 100tyś km, miałem samochód 5 lat, i słowem podsumowania cieszyłem się jak dziecko gdy go sprzedałem. Samochód mało ekonomiczny zużycie paliwa wysokie, i w tym wieku to już nie ten mercedes co był kilkanaście lat temu. Koszt naprawa za 5 lat przekroczył wartość zakupu, podobnie jak zużycie paliwa. Drugi raz już takiego samochodu nie kupię. Drama to np. koszt holowania lawetą (samochód ma 2 tony - więc musi być duża autolaweta), transport z autostrady ok 200km w jedną stronę z załadunkiem i rozładunkiem prawie 6 tyś zł.
10,5
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Jeżeli wtryski i pompa są w idealnym stanie, to spalanie jest porównywalne z danymi producenta. Raz udało mi się zejść do 7 litrów bez klimy po płaskim i przy 85 km/h, ale kto tak jeździ? Bardzo dużo zależy jednak od kierowcy i warunków w jakich jeździ.
10,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Mercedes Klasa S W140 Sedan