Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa S W140

Podsumowanie 133 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,5
75,16 zł
7
13,9
83,70 zł
14
11,3
67,94 zł
8
15,1
90,54 zł
12
17,5
104,81 zł
4
14,8
88,69 zł
3
18,1
108,78 zł
8
16,6
99,85 zł
4
13,5
81,08 zł
1
17,3
104,02 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,3
44,80 zł
3
16,2
50,48 zł
4
13,0
40,48 zł
2
18,6
58,24 zł
3
16,4
51,26 zł
1
21,9
68,53 zł
8
16,2
50,48 zł
2
16,6
51,73 zł
2
35,7
111,59 zł
2
14,0
43,76 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,7
83,55 zł
21
10,9
66,51 zł
17
Silniki Diesla Mercedes Klasa S W140
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,0
46,89 zł
1

Zużycie paliwa Mercedes Klasa S W140 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (133)

17,9
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Polecam. Samochód mimo że dużo pali to sama kwintesencja naszych braci z zachodu. Jak nim jadę Czo czuje ze jestem lepszy. Części są głównie na złomie, nowe mało dostępne chyba że w ASO ale to tylko dla fanatyków. Mam go 3 lata, rok jeździłem a dwa lata sprzedaję. Tak więc zapraszam jak coś. Super samochód, jak nowy, jeździ.
17,9
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Polecam. Samochód mimo że dużo pali to sama kwintesencja naszych braci z zachodu. Jak nim jadę Czo czuje ze jestem lepszy. Części są głównie na złomie, nowe mało dostępne chyba że w ASO ale to tylko dla fanatyków. Mam go 3 lata, rok jeździłem a dwa lata sprzedaję. Tak więc zapraszam jak coś. Super samochód, jak nowy, jeździ.
19,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Witam wszystkich wyznawców mercedesów. Sam jakiś czas temu uległem tej propagandzie. Chciałem kupić stary niezawodny samochód. Padło na w140 3.0D. Szukałem znalazłem zakupiłem jeden z droższych jakie wówczas były wystawione. Wydałem prawie 30 tyś. Serwis startowy po przegladzie w warsztacie wyniósł prawie 8 tyś. Troszkę mnie to już zniesmaczyło, gdyż sprzedający twierdził ze stan idealny. Ale ok, prestiż kosztuje, pomyślałem zainwestuje będę jeździł bezawaryjnie. Po przejechaniu ok 3 tyś km,samochód stracił moc, byłem kilkaset km od domu, w końcu staną na autostradzie. Laweta do domu, 6tys zl. naprawa układu wtryskowego i inne pierdół kolejne 7 tyś. Później jeździłem prawie pół roku, wierzyłem że wszystko co mogło się zepsuć jest już naprawione. I w drodze na wakacje w Słowacji samochód zaczął swiriwac z temperatura, i skrzynia zaczęła źle pracować zamulać. Po diagnostyce w lokalnym warsztacie okazało się że olej z skrzyni zmieszał się z płynem chłodniczym. Znów laweta do domu, zjebane wakacje, i okazało się że do wymiany zintegrowana chlodnica i co gorsza skrzynia do remontu, nie pomogło płukanie. Odpuściłem, sprzedałem za 8 tyś. Tak więc samochód którym zrobiłem ok. 3.5tys km kosztował mnie prawie 60 tyś, sprzedałem za 8. Nigdy więcej takich złomów. Niezawodne to one może były 20-30 latvtemu gdy miały kilka lat. Nikomu nie polecam, tym bardziej za tak chore ceny. Realnie to taki samochód 5, max 10 tyś.
19,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Witam wszystkich wyznawców mercedesów. Sam jakiś czas temu uległem tej propagandzie. Chciałem kupić stary niezawodny samochód. Padło na w140 3.0D. Szukałem znalazłem zakupiłem jeden z droższych jakie wówczas były wystawione. Wydałem prawie 30 tyś. Serwis startowy po przegladzie w warsztacie wyniósł prawie 8 tyś. Troszkę mnie to już zniesmaczyło, gdyż sprzedający twierdził ze stan idealny. Ale ok, prestiż kosztuje, pomyślałem zainwestuje będę jeździł bezawaryjnie. Po przejechaniu ok 3 tyś km,samochód stracił moc, byłem kilkaset km od domu, w końcu staną na autostradzie. Laweta do domu, 6tys zl. naprawa układu wtryskowego i inne pierdół kolejne 7 tyś. Później jeździłem prawie pół roku, wierzyłem że wszystko co mogło się zepsuć jest już naprawione. I w drodze na wakacje w Słowacji samochód zaczął swiriwac z temperatura, i skrzynia zaczęła źle pracować zamulać. Po diagnostyce w lokalnym warsztacie okazało się że olej z skrzyni zmieszał się z płynem chłodniczym. Znów laweta do domu, zjebane wakacje, i okazało się że do wymiany zintegrowana chlodnica i co gorsza skrzynia do remontu, nie pomogło płukanie. Odpuściłem, sprzedałem za 8 tyś. Tak więc samochód którym zrobiłem ok. 3.5tys km kosztował mnie prawie 60 tyś, sprzedałem za 8. Nigdy więcej takich złomów. Niezawodne to one może były 20-30 latvtemu gdy miały kilka lat. Nikomu nie polecam, tym bardziej za tak chore ceny. Realnie to taki samochód 5, max 10 tyś.
15,0
Mercedes Klasa S W140
Coupe 5.0 SEC/CL 320KM 235kW
15,0
Mercedes Klasa S W140
Coupe 5.0 SEC/CL 320KM 235kW
16,3
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.2 231KM 170kW
Silnik dobrze toleruje gaz
14,9
Mercedes Klasa S W140
Sedan 2.8 193KM 142kW
Na trasie 500 km prędkość nie schodziła poniżej 140km/h spalanie 14 litrow
18,7
Mercedes Klasa S W140
Sedan 5.0 320KM 235kW
Szczerze mówiąc to przy LPG wychodzi dość ekonomicznie. Miasto średnio 19-21
14,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 6.0 394KM 290kW
...
Mercedes Klasa S W140