Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa E W213 Kombi Plug-in Facelifting

Podsumowanie 3 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Hybrydowe Plug-in Mercedes Klasa E W213 Kombi Plug-in Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
3,5
21,03 zł
1
Silniki Hybrydowe Diesela Plug-in Mercedes Klasa E W213 Kombi Plug-in Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,5
27,45 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (3)

3,5
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300e 320KM 235kW
3,0
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Srednia z 1000km (od resetu) to: 1,8L/100km ON oraz 11kWh/100km. Przy bardzo oszczednej jezdzie. Generalnie do wynikow z tabeli trzeba doliczyc od 8 do 15kWh pradu (koszt w zaleznosci skad czerpiemy: z domowego gniazdka to ok. 1PLN, z PV moze byc nawet zero, z ladowarki publicznej 7kW ok. 2PLN/kW). W trasie spali tyle co zwykly diesel, czyli ok. 5-6/100km przy jezdzie 120-150kmh. W moim przypadku trasa dom - biuro to ok 35km. Z tego pierwsze 12km to male miasto i drogi gminne. 100% jazdy na pradzie. Potem ok. 10km droga ekspresowa, 120-130kmh, jazda w trybie oszczedzania baterii, czyli 100% na ON. Ostanie 13km to warszawski korek, 100% na pradzie. Z takiej jazdy srednia jest 1.5-2 litry ON/100km oraz 13kWh/100km. Koszt przejechania 100km: 1.5L ON = 9PLN, 13kWh = 13PLN, total ok. 22PLN za 100km. Przy swiadomym korzystaniu z systemu hybrydowego i oszczednej jezdzie. Warto zaznaczyc, iz to auto sprawdzi sie tylko przy nastepujacych warunkach: mozliwosc ladowania w miejscu zamieszkania, idealnie gdyby miec PV a dachu z magazynem energii. Mozliwosc doladowania w pracy. Przewaga jazdy w miescie lub dojazdy do miasta. Sporadycznie dlugie trasy. Nie sprawdzi sie jezeli nie bedzie regularnie doladowywany oraz w przypadku osob jezdzacych glownie w trasy.
6,0
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Auto wynajęte na delegacji, warunki: głównie miasto, świeży śnieg. Tryb: sportowy, ESP wyłączone, tylny napęd wykorzystany. Prądu prawie nie używałem, choć faktycznie dało radę kawałek przejechać na zerowym spalaniu.
Mercedes Klasa E W213 Kombi Plug-in Facelifting