Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa E W213

Podsumowanie 80 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
37,12 zł
1
6,1
37,33 zł
3
5,8
35,30 zł
1
6,3
38,32 zł
35
5,7
34,57 zł
5
5,9
35,91 zł
1
7,1
43,21 zł
1
7,4
45,04 zł
1
10,7
64,81 zł
2
7,1
43,21 zł
1
7,3
44,43 zł
2
8,2
49,90 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
54,12 zł
4
9,9
59,54 zł
1
9,3
55,93 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Diesela Plug-in Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,52 zł
1
4,5
27,39 zł
2

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W213 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (80)

5,4
Mercedes Klasa E W213
All-Terrain 2.0 220d 194KM 143kW
5,9
Mercedes Klasa E W213
Coupe 2.0 220d 194KM 143kW
Niesamowicie wygodny samochód, spalanie potrafi być naprawdę niskie, przy odpowiednim traktowaniu. Moim rekordem jest 4,3l/100km na trasie DK25 z Bydgoszczy do Konina, na odcinku 90km głównie w trybie comfort ze średnią prędkością 64km/h w czasie 1:20h. Samochód bardzo szanuje portfel, oferując przy tym bardzo dobre właściwości jezdne. W mieście potrafi brać więcej, szczególnie w czasie oczyszczania DPF, gdzie co 1000-2000km pobiera z baku bardzo solidne ilości paliwa (koło 10-15l/100km) na dystansie ok. 40km przy prędkości 70-80km/h.
6,8
Mercedes Klasa E W213
Kombi 2.0 220d 194KM 143kW
5,9
Mercedes Klasa E W213
All-terrain Facelifting 2.0 220d 200KM 147kW
W porównaniu z przedliftem ,auto jest dynamiczniejsze ,lepiej wyciszone , ponieważ jest to mild hybryd trudo na pewno nie trzeba myśleć o rozładowaniu baterii na postoju .
7,4
Mercedes Klasa E W213
Coupe Facelifting 2.0 E300d 265KM 195kW
3,5
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300e 320KM 235kW
7,1
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 300d 245KM 180kW
Auto w większości używane w mieście- trasę robię 1-2 w roku do polski plus minus 2-3 tys km - rocznie trzaskam 35 tys mil auto służy bardzo dzielnie
3,0
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
3,0
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Srednia z 1000km (od resetu) to: 1,8L/100km ON oraz 11kWh/100km. Przy bardzo oszczednej jezdzie. Generalnie do wynikow z tabeli trzeba doliczyc od 8 do 15kWh pradu (koszt w zaleznosci skad czerpiemy: z domowego gniazdka to ok. 1PLN, z PV moze byc nawet zero, z ladowarki publicznej 7kW ok. 2PLN/kW). W trasie spali tyle co zwykly diesel, czyli ok. 5-6/100km przy jezdzie 120-150kmh. W moim przypadku trasa dom - biuro to ok 35km. Z tego pierwsze 12km to male miasto i drogi gminne. 100% jazdy na pradzie. Potem ok. 10km droga ekspresowa, 120-130kmh, jazda w trybie oszczedzania baterii, czyli 100% na ON. Ostanie 13km to warszawski korek, 100% na pradzie. Z takiej jazdy srednia jest 1.5-2 litry ON/100km oraz 13kWh/100km. Koszt przejechania 100km: 1.5L ON = 9PLN, 13kWh = 13PLN, total ok. 22PLN za 100km. Przy swiadomym korzystaniu z systemu hybrydowego i oszczednej jezdzie. Warto zaznaczyc, iz to auto sprawdzi sie tylko przy nastepujacych warunkach: mozliwosc ladowania w miejscu zamieszkania, idealnie gdyby miec PV a dachu z magazynem energii. Mozliwosc doladowania w pracy. Przewaga jazdy w miescie lub dojazdy do miasta. Sporadycznie dlugie trasy. Nie sprawdzi sie jezeli nie bedzie regularnie doladowywany oraz w przypadku osob jezdzacych glownie w trasy.
6,7
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Trasa 500 km z przyczepą i prędkosciami 110-120 7l. Tryb 100% miasto ok 7l. Tryb pozamiejski ok 6l. Jazda normalna bez katowania. Średnia z 8000km 6l przy sredniej predkosci 44km/h
Mercedes Klasa E W213