Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa E W211 Kombi S211

Podsumowanie 93 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa E W211 Kombi S211
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa E W211 Kombi S211
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,3
47,59 zł
1
12,3
38,26 zł
1
13,6
42,31 zł
1
14,3
44,48 zł
1
16,0
49,77 zł
1
13,5
41,99 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mercedes Klasa E W211 Kombi S211
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,68 zł
7
7,9
47,83 zł
8
8,0
48,42 zł
13
9,3
56,00 zł
10
8,6
51,83 zł
9
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (93)

13,7
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.2 4 Matic 224KM 165kW
9,0
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 1.8 (200 Kompressor) 184KM 135kW
9,3
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
6,9
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.1 (220 CDI) 150KM 110kW
8,7
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Samochód pali sporo. Nie ma co się oszukiwać że jest to auto oszczędne to nie golf 1.9sdi że spali 4.5l . Myślę że przy ciężkiej nodze 10l lekko zje może nawet pod 12. Komputer w tym modelu tak oszukuje że nie warto sprawdzać obliczone spalanie 8.3 w trasie 700km a komputer pokazuje 4.9l . Mielem wcześniej w203 z tym silnikiem i tam komputer zaniżał ale max 1l a tu przepaść
7,7
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Trasa 140kmh- 7.8L Trasa krajowa (60-100kmh)- 6.5L Miasto 9-11L
7,8
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.1 (220 CDI) 170KM 125kW
Jechać w miarę jedzie, spalanie na trasie komputer pokazuje 4,4 rzeczywistość 5,4. Komputer przekłamuje +/- 1L . Na pełnym baku robię ok 650-700km jazda mieszana. Przebieg 480 000km
13,6
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.0 V6 (280) 231KM 170kW
Średnie zużycie PB95 przed montażem LPG 10,7l/100km. Aktualnie z instalacją STAG (butla we wnęce na koło 62l netto) na co dzień około 13,5l lpg/100km. Benzynowy silnik v6 M272 wymaga weryfikacji rozrządu (zależnie od rocznika będzie do wymiany kiedyś wałek balansowy, koła zmiennych faz rozrządu, bądź pękną ślizgi). Dodatkowo do wymiany będzie kolektor z klapkami wirowymi, trzeba zadbać o skrzynię automatyczną (olej z filtrem, wandler/sprzęgło hydrokinetyczne) i miechy tylnego zawieszenia (+ewentualnie kompresor). Po weryfikacji/ uporaniu się z powyższymi tematami, mamy spokój na lata i pozostaje cieszyć się komfortową jazdą ponadczasowym, obszernym kombi klasy wyższej (do 30k PLN praktycznie brak konkurencji oferującej aż tyle). Nie ma co się obawiać pompy SBC w przedliftach (wymiana gwarancyjna w ASO, bądź regeneracja za 1200 zł). W pakiecie EVO Sport trochę droższe, większe nawiercane tarcze przednie 330 mm (250-380 zł/szt) i opony w dwóch szerokościach przód/tył (18" 245/265). Irytuje jazda na tempomacie przy prędkościach 100-120km/h. Jadąc na 7 biegu pod każdą większą górkę jest 0/1 redukcja o 2 biegi, by utrzymać żądaną prędkość. Problem nie występuje jeżdżąc 140-160 km/h a generalnie do takiej jazdy Merolek jest przystosowany. Takich samochodów już nie będzie i pewnie dlatego dobrze trzymają swą wartość. Wiele osób zmienia na nowsze plastykowe pojazdy a potem żałuje i wraca do w211. Pozdrawiam serdecznie!
6,2
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
12,2
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 1.8 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Mercedes Klasa E W211 Kombi S211