Auto ma 5 metrów, wazy prawie 2 TONY, Trasa 5,5 l, miasto max 8,3 srednio 6,4-7,4 l na 100 km. Powiem tak silnik 2,2 jest najmniejszym montowanym w E klasie (poza taksówkowym 2,0D rzadko spotykany) spalanie jest małe, zwieksza sie zima kiedy diesel musi sie rozgrzać (0,5l- wicej zima) Jesli chodzi o przeglady to wymieniac filtry wszystkie olej !!, bardzo wazne. Autko ma swoje lata wiadomo ze czasem cos moze nawalic, z tymze obsługa serwisowa nie bedzie nas duzo kosztowac, silnik 2,2 to prosta konstrukcja, miechanicy ja znaja,akumulator dobre swiece i odpali bestia w najwieksze mrozy. Jesli regularnie o wsystko dbasz bedziesz długo jezdził.Czesci tylko oryginały albo dobre zamienniki, na tanich sie długo nie pojezdzi bo sa beznadziejnej jakosci, Raz a dobrze moim zdaniem.Dbac a bedzie ekonomiczy, bo to jak z zywym organizmem zaniedbasz i reszta zacznie sie sypac.Jak kupowac to kluczyk scyzoryk nie rybka bo w rybce zawiesza sie immob, i jest klopot, a w scyzoryku stary patent klucza od MB 190.