Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa E W210 Kombi S210

Podsumowanie 186 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa E W210 Kombi S210
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
67,91 zł
5
10,9
65,20 zł
4
10,0
59,89 zł
3
9,4
56,29 zł
3
11,0
66,30 zł
3
11,6
69,41 zł
2
12,5
75,27 zł
4
12,6
75,72 zł
1
12,9
77,52 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mercedes Klasa E W210 Kombi S210
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
35,39 zł
9
13,7
42,58 zł
2
9,7
30,10 zł
2
13,2
41,18 zł
4
12,3
38,22 zł
2
13,5
42,08 zł
8
16,7
51,94 zł
2
13,3
41,49 zł
1
15,5
48,35 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mercedes Klasa E W210 Kombi S210
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
53,11 zł
4
7,4
45,38 zł
18
7,6
46,29 zł
6
7,4
45,17 zł
3
7,5
45,89 zł
22
7,7
47,08 zł
31
9,4
57,38 zł
16
8,4
51,23 zł
25
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (186)

10,5
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Jest to mój jedyny diesel. Podczas jazdy na trasie spala mi ok 8 litrów lecz gdy jeżdżę po mieście z werwą no to niestety 13 litrów mi połknie. Skrzynie mam automatyczną i chodzi bardzo dobrze. Mam drugie auto Honda Accord coupe 3.0 V6 205KM (automat) z tym że mam tam instalacje lpg oraz spalanie wacha się po mieście w okolicy 14 litrów gazu. Osiągi mercedesa fajne ale w porównaniu do benzyny, no niestety benzyna lepsza
6,1
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.7 CDI 170KM 125kW
Mimo swojej masy, pojemności silnika i pięciu cylindrów średnie spalanie nie przekracza zazwyczaj 7 litrów na sto kilometrów. Bajka.
8,2
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.7 CDI 170KM 125kW
11,7
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 3.2 224KM 165kW
Przetestowałem parę tańszych instalacji LPG ( STAG,KME,Landi Renzo)ale przyzwoite wyniki spalania gazu ( 15 do 18 % więcej jak na benzynie)uzyskałem dopiero na instalacji STAG300 Premium. Zapewne wynika to ze słabszej znajomości konfiguracji sprzętowej i programowania, innych niz STAG instalacji przez naszych "gazowników". Przy dynamicznej jeździe na trasie po naszych drogach spalanie mieści sie do 11 litrów. Minimum to 8,1 litra ( przy "ślimaczej"jeździe do 110 km/h). Na autostradach niemieckich (tempomat- 160 km/godz.) spalanie dochodzi do 13 litrów. Aby mało zużywać paliwa,nie należny jednak ożywać " kick down" pod pedałem gazu bo spalanie rośnie do 20 litrów. W mieście na krótkich trasach ( do 2 km) - na zimnym silniku - spalanie osiąga czasami ( zima) 22 litry LPG.
7,3
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 3.2 CDI 197KM 145kW
9,1
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 3.2 CDI 197KM 145kW
Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów
9,1
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 3.2 CDI 197KM 145kW
Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów
7,6
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.5 D 113KM 83kW
6,7
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
Na prawie 3 litry spalić poniżej 6.0 l ma 100km uważam za wynik .... sami oceńcie ;-)
6,5
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
Auto rewelacyjne pod każdym względem. Spalanie trwałość bezawaryjność jakość wykonania to wszystko zasługuje na celujący z plusem. W210 nie jest passatem ponieważ to zupełnie inna liga a spalnie większe może o 1 litr. Za każdym razem gdy wracam i patrze na niego przed jazdą cieszy mnie jego widok . Gdy zaczynam jechać jest jescze lepiej , ale żeby nie było za słodko powiem ze wygłuszenie mogło bybyć lepsze. Gdyby było jeszcze ciszej to pewnie nie zmienił bym go nigdy. Mój egzemplarz jest z 1997r ma 420tyś i trzyma się rewelacyjnie pod każdym względem. Na mercedesa przesiadłem się z MEGANE II 1,5 DCI i w pierwszej chwili troszkę mieszane uczucia przy tankowaniu no bo DCI paliło 5,5l lecz w skali roku czy dwóch i wzięcia pod uwagę wszystkich wydatków na auto mercedes jest nie do pobicia. Co z tego że megane spaliło na trasie 4,2 jak jechała żona lub 5,1 gdy ja prowadziłem , jeśli przez rok musiałem wymienić turbinę wtryski pompę paliwa kilka razy u elektryka , zgubiona karta i programowanie nowej 800zł no i w końcu przy przebiegu ponad połowy tego co ma mercedes posypał się silnik tzn, zatarł na panewkach. Kupiłem mercedesa i teraz jedyne co trzeba zmienić to sprawy eksploatacyjne we właściwym czasie . Tankuje i śmigam bez obaw , a jak mnie jakaś megane wyprzedza to się śmieje żeby tak nie cisnął bo mu się zaraz silnik skończy albo wtrysk zawiesi .
Mercedes Klasa E W210 Kombi S210