Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm
W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma.
Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210.
Spalanie jakie można zanotować.
Miasto około 10
trasa około 7
mieszana jazda 8,3
Spalanie przy dynamicznej jeździe
miasto 13
trasa 8,9
mieszana 10,5
Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów...
Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie.
W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer.
Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów