Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa A W169 Limuzyna

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 200 CDI 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,6
Deklaracja producenta
5,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.1

Lista raportów zużycia paliwa (5)

6,3
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 200 CDI 140KM 103kW
5,3
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 200 CDI 140KM 103kW
Jak dbasz jak masz, lejąc dobre paliwo wymieniając filtry w terminie oraz olej wtedy nie ma zbytnich problemów - poza kołem dwumasowym a w moim przypadku również turbina
6,0
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 200 CDI 140KM 103kW
witam jest tak na krótkich odcinkach wychodzi 7 literków w trasie oszczędnie wychodzi 5,5l tak do 130h a jak ciśniesz po 160/180 spalił mi ostatnio i się bardzo zdziwiłem jazda ekspresówka potem trochę normalnej drogi z wyprzedzaniem i znów ekspresówka tylko 6,1 l/100 rewelacja
8,5
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 200 CDI 140KM 103kW
6,7
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 200 CDI 140KM 103kW
Spalanie jest bardzo dobre biorąc pod uwagę mój styl jazdy i praktycznie ciągle pracującą klimatyzację. W mieście w bardzo dużych korkach 10-12 l, w normalnych warunkach w mieście 6,5-8 l, w trasie na szóstce 5,0-5,5 l przy pełnym załadowaniu i prędkości 100-110 km/h, na autostradzie 6-7 l przy 140 km/h i 7-8 l przy prędkości 160-170 km/h to moim zdaniem bardzo dobre wyniki. Na przeglądy do ASO, po ich dywagacjach, drapani po głowie, wymyślaniu, czyt. klasycznym naciąganiu, przestałem jeździć. Mam dobrego i sprawdzonego mechanika, który naprawia tylko Mercedesy i w nich się specjalizuje. Ceny części wbrew pozorom naprawdę niskie w porównaniu do innych aut: - tarcze ATE + klocki przód - ok. 400 + 200 zł/kpl. - tarcze ATE + klocki tył - ok. 300 + 150 zł/kpl. - amortyzatory usportowione Bilstein przód - ok. 900-1000zł/kpl. - koło dwumasowe LUK - ok. 2100zł - kompletne sprzęgło z wysprzęglikiem LUK - ok. 1400zł - zawór EGR (recyrkulacji spalin) - ok. 1000zł Niestety wymiana np. sprzęgła i dwumasy to koszt robocizny od 1200zł w górę (wyjęcie całej jednostki napędowej) i tu rzeczywiście specyficzna konstrukcja auta daje o sobie nie najlepiej znać.
Mercedes Klasa A W169 Limuzyna