Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda MX-5 III

Podsumowanie 32 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda MX-5 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,34 zł
7
7,7
46,25 zł
1
9,4
56,16 zł
10
8,4
50,52 zł
9
8,6
51,41 zł
5

Zużycie paliwa Mazda MX-5 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (32)

10,7
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
7,9
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Ładnie pali, ale decydując się na to autko, nie należy być centusiem co do wydatków na paliwo. Ekologiczne auto pośród innych sportowych bolidów.
8,8
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
8,3
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
super!!bardzo male jak na silnik 2l
9,3
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Wyniki opieram tylko i wyłącznie na jeździe zimą, na zimowych oponach.
11,5
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Jeszcze nie wiem. Nie znam kosztów przeglądów (i nie interesuje mnie to), a co do zużycia paliwa jest dobrze (w porównaniu z Outlanderem). Średnio po mieście 12 l/100km to dobry wynik. Kosztów napraw z wiadomych względów nie było i z tego co już wszyscy wiemy przez kilkanaście lat nie będzie :-)))))))))
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 III
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
8,3
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Trasa krk-dubrovnik - 7.5 ltr (autostrada 120-160, troche zwyklych drog). Miato i ciezki but - jak nic 10 i wiecej bedzie. Miasto but normalny (ale ciezko tak w tym aucie) i 9 sie da uzyskac. Jednak to co dostajemy w zamian ... bezcenne.
7,0
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Na trasie 5000 km do Włoch średnie spalanie 6,9 (ale na autostradzie nie przekraczałem 140).
9,4
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Powiedzmy sobie szczerze, to auto sportowe, co ma swoje konsekwencje. Duże hamulce, świetna sprawa, ale opony na felgi 16 są o połowę droższe od taki samych, ale na felgi 15. Ubezpieczenie, AC i OC to okolice 3000zł rocznie. Części nie wiem ile kosztują, ale na pewno nie należą do najtańszych. Za to spalanie jest całkiem przyzwoite, realnie przy w miarę dynamicznej jeździe można spokojnie zejść poniże 9 litrów, a przy delikatnej jeździe na trasie, realny jest 7,5 litrów. Mimo wszystko, uważam, że jest dobrze, ostatecznie jak ktoś kupuje tego typu auto to wie, co robi i na co się decyduje (a przynajmniej wiedzieć powinien).
8,4
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Mazda MX-5 III