Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda MX-5 II

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,6
Deklaracja producenta
8,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0

Lista raportów zużycia paliwa (33)

10,2
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Polecam instalację gazową do tego autka, butla za zapasówkę prawie nie wystaje, a mamy dużo frajdy za mniej niż pół ceny :)
7,8
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Nie wiem po ile części bo się nie psuje.
7,8
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Spalanie zależne od ciężaru prawej stopy :)
8,3
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
no tutaj troche gorzej niz mr2. ale wciaz ok
8,8
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
8,0
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
9,6
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Spalanie w miescie przy normalnej ale dynamicznej jezdzie zawsze wychodzi kolo 11.5 l/100km. W cyklu mieszanym jak przejechalem jakies 500km na trasie i 150 w miescie wyszlo 9.3l/100km przy jezdzie do 160km/h. Na samej trasie przy jezdzie do 130km/h mozna spokojnie zejsc do 8l/100km.
9,6
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Spalanie w miescie przy normalnej ale dynamicznej jezdzie zawsze wychodzi kolo 11.5 l/100km. W cyklu mieszanym jak przejechalem jakies 500km na trasie i 150 w miescie wyszlo 9.3l/100km przy jezdzie do 160km/h. Na samej trasie przy jezdzie do 130km/h mozna spokojnie zejsc do 8l/100km.
7,8
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
9,0
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Wbrew pozorom nieźle. Ceny napraw (mam to auto od niedawna, zatem na razie zrobiłem tylko to co musiałem po poprzednim właścicielu) nie są wygórowane, a zawsze należy pamiętać o... wolnym rynku :) Rozrząd (bez pompy), rolki, paski, wszystkie filtry, olej - w Krakowie - udało mi się zrobić za niecałe 800 zł.
Mazda MX-5 II