Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda MX-3

Podsumowanie 236 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda MX-3
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
51,91 zł
56
8,2
49,45 zł
69
10,4
62,93 zł
11
10,3
62,12 zł
63
Silniki Benzynowe Mazda MX-3
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
30,17 zł
13
10,5
31,75 zł
14
9,4
28,56 zł
1
10,1
30,62 zł
9

Lista raportów zużycia paliwa (236)

12,0
Mazda MX-3
Coupe 1.8 V6 24V 136KM 100kW
8,9
Mazda MX-3
Coupe 1.8 i V6 129KM 95kW
9,8
Mazda MX-3
Coupe 1.6 16V 90KM 66kW
Przy najsłabszej wersji silnikowej śmiało można rzec, że jest to pijak. W mieście ciężko było mi zejść poniżej 10l, a średnio oscylowało w granicach 12. Przy ciężkiej nodze i braniu starych bawar na światłach łyknie i 13-14l. Rekompensatą jest sama jazda tym modelem.
9,8
Mazda MX-3
Coupe 1.6 16V 90KM 66kW
13,0
Mazda MX-3
Coupe 1.6 16V 90KM 66kW
pali sporo tyle co v6 przy pretkosciach nie niszych niz 100
9,8
Mazda MX-3
Coupe 1.8 V6 24V 136KM 100kW
Świetny silnik bardzo dynamiczny i zarazem ekonomiczny jak na swoją moc 8.5 sekundy do 100 jest zadowalający a spalanie które podałem jest zimą. A lekkiej nogi też nie mam bo silnik aż prosi się aby przekroczyć 3 tyś a naprawdę zaczyna ciągnąc od 4 tyś obrotów odcinka dopiero przy 7,8 tys obrotach to sporo jak na vałkę. Podsumowując pięknie brzmi ,godnie przyspiesza (bemki do 2.5 litra włącznie zamiata) a na trasie można zejść do 25zł na 100 km . Mam zwykłą instalacje nie sekwencje i na moje pali mniej niżeji benzyny . Chociaż czuć że na benzynie całkiem inne przyspieszenie :) Polecam autko zamiast civiców, e36 i innych padaczek :)
10,7
Mazda MX-3
Coupe 1.6 16V 90KM 66kW
Stosunek osiągów silnika 1.6 16V do spalnia-po prostu beznadzieja.
10,4
Mazda MX-3
Coupe 1.6 i 107KM 79kW
10,4
Mazda MX-3
Coupe 1.6 i 107KM 79kW
z tym to różnie, jak pojeździmy na wysokich obrotach to wiadomo frajda jest ale i też "wir" w zbiorniku;0
9,8
Mazda MX-3
Coupe 1.6 i 107KM 79kW
Samochodem jezdze 4 rok, awaryjnosci prawie wogole (oprocz standardowej tzn zawieszenie wymiana hamulcow itp). Spalanie duze, zima trzeba doliczyc jeszcze z 1,5 l, za to bardzo wiele frajdy z jazdy, predkosc maksymalna jaka udalo mi sie osiagnac na a4 w DE to 235 km/h. No i jak to japonskie silniki lubi olej. W moim silniku brak recyrkulacji spalin (EGR). Zasluga tego moze byc wieksze zuzycie paliwa, ale za to jeszcze NIGDY nawet ani jedna V6 nie miala porownania ze mna na start czy V-max. Wszystkich zostawiam daaaleko w tyle i mrugam awaryjnymi. Pozdrawiam Marcin
Mazda MX-3