Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda CX-5 I SUV Facelifting

Podsumowanie 49 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda CX-5 I SUV Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mazda CX-5 I SUV Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
50,28 zł
2
7,5
46,14 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (49)

10,2
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie polecam bo dużo pali oraz ma
7,6
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Na razie 5 lat gwarancji przede mną więc śpię spokojnie. Nie liczę ubezpieczenia. Ile kosztują przeglądy i wymiana części eksploatacyjnych - zobaczę, nie stresuje się tym - na razie :-( (podobno nie jest tanio
7,1
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
jeśli się delikatnie operuje gazem i zwraca uwagę na wskazania zmiany biegów (ale bez przesady - nie jeździć poniżej 1,5 tys. obrotów) to spalanie w mieście może zejść poniżej 8l. Nie lubi jazdy na krótkich dystansach, kiedy spalanie rośnie wyraźnie
7,2
Liczba komentarzy: 1
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Benzyna z automatem. Trasa 2 x 1400 km autostrada Europa 7.2-7.4 (pełne obciążenie, klima, przejazd przez Alpy, tempomat 135km/h). Polska: miasto miasto drogi lokalne 5.8 (duży ruch, prawie bez wyprzedzania, 50-100km/h). Duże miasto bez korków 6.8-7.6, korki 8.8, mega korki śr. prędkość 3km/h - 9.2. Poza tym mam wrażenie, że tankując za granicą pali mniej (jakość benzyny?).
7,3
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Samochód jest nowy. Czekają mnie koszty przeglądów rocznych i na pewno mnie to nie cieszy. Koszty zawsze mogłyby być niższe ;) Paliwo chyba nie będzie problemem. Przy mojej jeździe mieszczę się w 8l/100 po mieście
9,3
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
8,2
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
ładnie pali. Koszty serwisu zobaczymy później.
7,7
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Przeglądy co 20 tyś lub co rok. Spalanie na komputerze przy jeździe mieszanej pokazuje mi 7,8 l/100km. Nie chciałem wierzyć i zalałem bak do pełna, zresetowałem licznik i obliczyłem że spala mi 8,2 l/100km - nieźle, prawda: 2,0 litra pojemności i 1500 kg z pasażerem. Ale jest to napęd 4x2, przy napędzie 4x4 może nie być tak malinowo.
9,5
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Podczas normalnej dynamicznej jazdy w mieście i na trasie jadąc autostradą z prędkościa 160-180km/h nie przekracza 10/5l na 100km. Włąściwie to nigdy mi jeszcze nie przekroczyło tego spalania. W trasie po Polsce nie przekraczając 130km/h spalanie 8.5l/100km. Pomimo iż wartości te są wyższe niż podaje producent to uważam że na takie auto-masa, przyśpieszenie, napędy, wygoda to bardzo dobry wynik.
7,2
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.2 SKYACTIV-D 175KM 129kW
Styl jazdy raczej oszczędny, jednak nie uciążliwy dla sprzęgła i filtra cząstek stałych :) Podział warunków jazdy określiłbym jako 50/50 (50% trasa i 50% miasto). Dojazdy do pracy na dystansie ok. 30 kilometrów ze średnią prędkością ograniczoną światłami do ok 60 km/h. Na trasach w zakresie 200-300 km średnia prędkość w okolicach 110 km/h. Samochód bardzo ekonomiczny jak na gabaryty i osiągi.
Mazda CX-5 I SUV Facelifting