Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 626 IV

Podsumowanie 433 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,67 zł
58
8,7
52,23 zł
18
8,4
50,36 zł
24
8,1
48,72 zł
29
8,6
51,83 zł
41
8,4
50,58 zł
56
7,5
44,64 zł
4
8,3
49,89 zł
4
12,0
71,91 zł
1
10,7
63,82 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
28,78 zł
23
9,4
29,17 zł
2
9,5
29,62 zł
21
8,3
26,02 zł
20
10,1
31,48 zł
22
10,0
31,18 zł
35
11,1
34,63 zł
1
10,2
31,82 zł
1
12,4
38,80 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 626 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,75 zł
5
6,7
40,85 zł
50

Zużycie paliwa Mazda 626 IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (433)

5,9
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Jka na tak ciezkie auto jest b. dobrze.
8,5
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Przy regularnej wymianie elementów zużywających się (klocji, oleje itp.) koszty napraw bliskie 0. Spalanie zadowalające biorąc pod uwagę pojemnośc silnika (2,0 benzyna), masę samochodu i jego wiek - w przedziale 7,5 (trasa) do 10
10,7
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
nie jeżdżę ekonomicznie ale też nie przeginam. Ogólnie na trasie zawsze jest 10l a na mieś
6,7
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Zaskakująco niskie jak na taki duży samochód. Od 6,3/100 w cieplejszych porach roku do 7,8/100 w zimie (poranne rozmrażanie szyb, jazda po rozbabranym śniegu w korkach itp.) W trasie bez problemu do 6,0. Oczywiście mówię o spokojnej jeździe bez szaleństw (co nie znaczy że jadę 70/godz ;) )
7,4
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
8,4
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Ceny części są nieco wyższe niż samochodów niemieckich czy włoskich ale bezawaryjność sprawia że naprawdę rzadko musiałem się o tym przekonywać

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26

Mazda 626 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Auto z wiekiem zaczęło nieco więcej palić, ale to chyba normalne. Jeździłem nią 5 lat i dopiero wypadek rozdzielił mnie z tym autkiem. Auto przy dynamicznej jeździe pali dużo więcej a że nie jestem zdyscyplinowanym kierowcą nigdy nie osiągnąłem rezultatów jakimi się chwalą niektórzy posiadacze auta.
7,0
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Min spalanie na trasie 150 km max 90 km/h ,dynamika bardzo dobra zwlaszcza na 5biegu gdzie przy 2 tys obrotow predkosc wynosi okolo 90 km/h i załacza sie compressor ciagnac az do 4 tys obrotwo osiagajac predkosc 160 km/h(max).Inne auta na trasie maja problem z wyprzedzeniem - bez redukcji biegu ,177 N.m momentu obrotowego robi swoje,honda civic z silnikiem d16y8 145.1 N.m potrzebowala redukcji do 3 biegu aby wyprzedzac tak jak mazda z tym silnikiem . Pozdrawiam lejacych czerwonke :)
11,7
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Spalanie jak na motor 2.5 V6 i 24 zawory jest po prostu świetne! Polecam wszystkim. Dźwięk silnika jak od amerykańca :)Kupiłem kobiecie- jest zachwycona- nawet automat nie przeszkadza :) Nie chce innego!! Wymieniłem łącznik drążka stabilizatora (45zł więc nie ma tragedii) Nadmienię że zapłaciłem za nią 2.100zł!! :0 Chodzi (o dziwo) na zwykłym gazie a nie na sekwencji- ZERO problemów)Na na trasie Jarocin - Wejherowo spaliła 9,2l gazu (sam nie wierzyłem, liczyłem 2 razy) i dodam że wcale nie jechałem oszczędnie, gdzie było można wstawiłem 170- 180 km/h ;) info: pawel@dekona.pl Pozdrawiam P.S. Mazda nie jest na sprzedaż :)
8,7
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Mazda 626 IV