Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 626 IV

Podsumowanie 433 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,79 zł
58
8,7
52,36 zł
18
8,4
50,49 zł
24
8,1
48,85 zł
29
8,4
50,71 zł
56
8,6
51,96 zł
41
7,5
44,76 zł
4
8,3
50,01 zł
4
12,0
72,09 zł
1
10,7
63,98 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
28,70 zł
23
9,4
29,08 zł
2
9,5
29,54 zł
21
8,3
25,94 zł
20
10,0
31,09 zł
35
10,1
31,39 zł
22
11,1
34,53 zł
1
10,2
31,73 zł
1
12,4
38,69 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 626 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,35 zł
5
6,7
40,43 zł
50

Zużycie paliwa Mazda 626 IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (433)

9,3
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
7,4
Mazda 626 IV
Kombi 2.0 D 75KM 55kW
Wysokie zużycie paliwa. W zimie w cyklu miejskim 9-10l. Ceny części na niskim poziomie ale zresztą nie wiem bo nic się nie popsuło poza alternatorem.
10,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
GAZ + stożek powietrza= spalanie od 8.8 do 14 l/100km w zależności od potrzeb trasy. co do benzynki to nie wiem - 90 % na gazie. jak dla mnie wynik na 5!!
9,9
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Auto duże wygodne z dwu litrowym silnikiem oraz instalacją lpg zszokowało mnie spalaniem i tak w trasie spalanie rzędu 9 litrów gazu na 100km przy prędkości od 90 do 120km/h w mieście troszkę słabiej może dlatego że jeżdżę bardzo dynamicznie i jest to wynik rzędu od 11 do 13 litrów gazu na każde 100km
8,2
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
nie tak żle
12,6
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
minimalne spalanie to 12l LPG, czy sie jedzie 80km/h czy 120 to bez roznicy...a jak sie chce poszalec to oczywiście więcej:)...
Dziennik kosztów dla Mazda 626 IV
Średni koszt przejechania 100 km
26,33 zł
7,4
l/100km
6,0
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
10,7
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
to kolejny moj wpis tu na stronie. kurs Szczecin-Nadarzyn-Szczecin = 45-50 zł (w gazie) - taniej niż pociągiem+PKSem hehe i w dodatku mozna duuuuzo rzeczy przewiezc (ostatnio wiozłem lodówke o wymiarach 150/70/70 cm + rower (rozkręcony) i kilka duzych toreb zarcia i ciuchów (jechalem sam) :D Koło maja plukalem silnik, dalem nowiutki olej shela, wymienilem swieczki, filterek, nowiutki uklad wydechowy (od kolektora do konca) i auto smiga jak burza :) jesli ktos chce kupic sobie autko niedrogie i bezawaryjne (ja takie mam) to naprawde polecam taka mazde. oczywiscie zagazowaną! moja sekwencja juz dawno sie zwrocila ;) marcin060685@wp.pl
7,2
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Poza miastem wyłącznie na autostradach, prawie nigdy na szosach. Wcześniej kilka lat miałem o 1l wyższe spalanie, aż w końcu autoryzowany serwis na badaniu technicznym (Holandia) przyczepił się do emisji spalin przy obrotach ok 2000. Coś tam poregulowali i nagle auto zużywa o 1l mniej.
9,3
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
z napraw tylko aternator wymienilem i sekwencje stag 300+ zalozylem.ogolnie samochod bezawaryjny
7,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
wnioski po przejechaniu 10,000km ..... 7,0 tyle spala gdy jade do pracy , rozpedzam sie do 3000rpm i do predkosci 100-120 na krajowych 100-150 na autostradzie , robie dziennie 100 km ..... 9,5 trasa DE>PL>DE 2100km jazda noca 200km/h 4 osoby w aucie , zalodowany + torby podrozne pomiedzy pasazerami z tylu :D na polskiej benzynie ,,, spalanie spadlo po zatankowaniu niemieckiej benzyny ale to jakies 0,2-0,4l/100km .......... 6,2 gdy jade do pracy rozpedzajac sie do 2000rpm 1bieg,2,3,4 i 5 85km/h i tak do celu caly bak 825km do tankowania +- 6,2/6,3L na 100km ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Jestem bardzo zadowolony ,,,, zalodowany v-max 210 :) z lekkiej goreczki :) TEST na NIEMIECKIEJ benzynie 95/98oktan ,,,, w Polsce nawet nie obliczalem tylko dolewalem i dolewalem :D POLECAM :)
Mazda 626 IV