Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 626 IV Hatchback

Podsumowanie 272 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,61 zł
56
8,7
52,15 zł
18
8,4
50,28 zł
24
8,6
51,74 zł
41
12,0
71,79 zł
1
10,7
63,71 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
25,90 zł
23
9,4
26,24 zł
2
9,5
26,65 zł
21
10,0
28,05 zł
35
10,2
28,63 zł
1
12,4
34,91 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 626 IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,14 zł
32

Lista raportów zużycia paliwa (272)

7,2
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
felga 16 205/55 najmniej spala przy 90 km/h na trasie:) ale jak potrzeba to wcale nie wymieka:) passat 110 koni do 100 - 110 km/h moze tylko smród z rury powąchac, a jak podejrzewam auto ma juz ok 400 000 tys. przebiegu i dalej lata:) niestety czasem lubi zajrzec do mej marnej kieszeni:P
10,0
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Generalnie to moja pali jak smok, nogę mam w zasadzie ciężką, ale nawet jak jeżdzę oszczędnie to w mieście poniżej 12l/100 zejść nie mogę. Mowa o mieście, z reguły jeżdzę mało - praca/dom - 4km w jedną stronę, połowę drogi jadę na ssaniu, więc chyba tu jest przyczyna dużego spalania. Z tras jestem zadowolony. Jadąc z Wrocławia do Gdańska, spalanie wyszło mi 7,5l przy 5 osobach i załadowanym bagażniku, także rewelacja. Wcześniej moja mazdą jeździł mój brat, za 800zł - gdzie paliwo kosztowało prawie 5zł/l pojechał na wakacje do Chorwacji i z powrotem, wliczając w to wszystkie opłaty za autostrady.
9,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
9,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
tu mazda się nie popisała mały taki smok z niej w mieście średnio 10l w trasie spada do 8l na 100km przegląd jak wszędzie 100zł a naprawy cóż ... powiem tak kupiłem pojazd w stanie tragicznym praktycznie zrobiłem generalny remont silnika ale nie warto inwestować w podróby które tańsze są o ok 15-20% mnie na oryginalnych częściach wyniosło razem z robocizną 3700zł
8,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Jak na 15 letni samochód nie jest źle ok. 8l/100km w miescie.
9,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
a to jest roznie... jak jezdze oszczednie to okolo 9 l w miescie (w tasy zadko jezdze wiec nie licze ale z pewnoscia mniej - to chyba logiczne) :) jak chce sie poszalec to widac w lusteku jak zlotowki uciekaja z tlumika :/ czesci nie sa tak dogie jak neiktozy mysla - ze do japoncow dogo jest.. niepawda.. poownujac ceny na allego mozna stwiedzic ze ceny sa podobne do cen innych aut. po za tym tu sie nic nei psuje ;| auto mam 3 lata .. w tym czasie wymienilem komplet klockow i tarcz (wszystki), czujnik oleju w silniku (zima cos mu odbilo i sikal olejem na ulicy), łączniki stabilizatorow (goszowe spawy) no i te nieszczesne silowniki tylnej klapy.. drugi raz bede wymienial :/. po za tym klamke wymienialem bo mialem wlam do auta i mi radio zajumali. raz wymienialem zarowki z przodu - z tylu ani razu ;| perpetum mobile. to tyle. nie wspominam o swiecach, wymianie oleju i filta oleju oaz wycieaczkach do szyb (co roku wymieniam bez patrzenia na licznik km) coroczny przeglad kosztuje mnei jakies 100 zl i to tyle bo nie tzeba nic obic na pzegladach przy aucie. a jak cos mam wymienic to mam znajomego ktoy za 1/4 ceny ASO mi zrobi :).. zeby nie spalanie to ocena bylaby "doskonala"
Dziennik kosztów dla Mazda 626 IV Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
23,50 zł
7,4
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
9,0
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
ciezko stwierdzic bo brak komputera :) co prawda zeruje licznik po kazdorazowym tankowaniu (aby sprawdzic ile przejade np za 100 zl) i na ogol wychodzi 250 km ;| (masaka) ale to nie jest precyzyjne liczenie bo (nie stac mnei zeby zalac caly bak i po przejechaniu 100 km dolac brakujaca ilosc) :) zwykle staram sie jezdic bardzo oszczedni (zmiana biegow przy 2000 - 3000 obr/min) ale nieststy silnik 2.0 16V sportowy tlumik, strumienica, chip (na czujniku przeplywy powietrza) robia swoje i zachecaja (czasem) do podkrecenia silnika nawet do 6000 obr/min. ale robie to zadko bo uwielbiam swoja madzie i chce aby mi sluzyla :) na liczniku 87 000 km (kupiona 3 lata temu z przebiegiem 64 000 od starego niemca ktory w kapiach jezdzil do kosciola) zadnych problemow!! co roku przeglady, swiezutki olej castrola, filtr oleju, swiece. dzieki temu auto chodzi jak marzenie!! w ciagu tych 3 lat wymienilem wszystkie tarcze i klocki, klamke (mialem wlamanie do auta) czujnik cisnienia oleju (zima z niewjasnionych przyczyn poprostu szlag go trawil i olec ciekl ciurkiem z silnika) i silowniki tylnej klapy. jedyny mankament to spalanie.. ale radosc z jazdy i z samego obcowania w madziuni to jest warte ceny paliwa :0 mozna klnac na CPNie placac rachunek za bezolowiowke ale jak jzu si ejedzie to FRAJDA.. no tylko powyzej 4000 obr/min widac w lusterku jak z tlumika wysypuja sie zlotowki :/ (no ale wrazenia bezcenne) :) moj wozik jest jak bohaterki mody na sukces - STARE ale w idealnym stanie hehe
7,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
jak na swoje gabaryty jest bardzo ekonomiczny. przykładowo ford focus z roku 99, hatchback spala średnio litr więcej od madzi.
9,2
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
6,4
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Mazda 626 IV Hatchback