Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 626 IV Hatchback

Podsumowanie 272 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,69 zł
56
8,7
52,23 zł
18
8,4
50,36 zł
24
8,6
51,83 zł
41
12,0
71,91 zł
1
10,7
63,82 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 626 IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
28,78 zł
23
9,4
29,17 zł
2
9,5
29,62 zł
21
10,0
31,18 zł
35
10,2
31,82 zł
1
12,4
38,80 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 626 IV Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,14 zł
32

Lista raportów zużycia paliwa (272)

10,2
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Silnik o pojemności 2.5 litra w 6 cylindrach ma swoje prawa. Trzy dni to zbyt mało żeby wskazać jak przedstawia sie zużycie benzyny ( brak LPG ) jednak z pokonania dystansu 300km wychodzi na około 11 - 12 litrów. Powiem tak WARTO jest wlać. Warto za przyjemnośc z jazdy, za bezpieczeństwo, za dźwięk V6. Nadmieniam, że nie jestem biznesmenem i nie zarabiem wielkich pieniądzy. Z ręka na sercu wole taki silnik i wszystkie jego zalety niz auto o tych gabarytach z "niby "oszczędnym sercem czterocylindrowym o poj. 1.6 - 1.8. Ceny części zamiennych znam i wiem z czym sie liczyć. Drozsze od czterocylindrowców są, elementy rozrządu, elektryka silnika, hamulce i amortyzatory. Róznica nie jest kosmiczna - poważnie.
14,3
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Moją mazdę mam od prawie roku. Przejechałem nią ponad 15000km. Średnio jeżdżąc trochę po mieście trochę poza nim (30% miasto) wychodzi spalanie około 14 litrów LPG. Natomiast gdy się jeździ po mieście i się ciśnie spala znacznie więcej (udało mi się spalić 21 litrów) to już przy ekstremalnej jeździe. Natomiast jeżdżąc szybko z miasta do miasta (ok 130-140km/h) spalanie oscyluje w okolicy 17 litrów LPG. Jadąc w góry w 4 osoby + bagaże wyszło na trasie 12 litrów gazu.. więc przyzwoicie.
9,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
95 PB: 10-10,5/6,5-6,8 Sekwencja: 10,5-11,5/8,5-9,0 Zaznaczam że trasa przy prędkości 110-130km/h Ceny przeglądów: 172 z lpg. Ceny napraw zależą od tego co pierdzielnie. Drobiazgi i części pierwszej potrzeby taniocha. Niektóre majątek.Np: - tylny zacisk opłaca się tylko regenerowany kupić 400zł - amortyzatory, jeśli Kayaba komplet 1000zł, a mało kto robi do niej amorki - cewka zapłonowa, używka 450 nowa nie wiem ale ze dwa razy więcej. To przykłady ale samochód naprawdę się nie psuje i jeśli raz na 2-3 lata przy takim przelocie tzreba będzie dołożyć te 400-500zł to naprawdę niewiele, biorac pod uwagę częstotliwość napraw w autach niemieckich.
10,0
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Założyłem sekwencje gazu ( na zwykłej co strzał to nowy przepływomierz) w mieście 10-12 w trasie 8-10. Naprawy i części w normie, rozrząd droższy ale na 100tys.
8,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Lider w swojej klasie. Mam benzynkę, pali nie dużo, ale trzeba się nauczyć nią jeździć. Ceny napraw... Jakich napraw? :) Jak na razie wymieniłem żarówkę i sworzeń, ceny standardowe.
7,5
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
spalanie jak wyrzej
7,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
9,1
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
jak dla mnie bomba super fura za małą kapuste
8,8
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
10,2
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Niskie koszty części i dobre zużycie paliwa. Dla mnie OK.
Mazda 626 IV Hatchback