Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 626 IV Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,7
Deklaracja producenta
7,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.4

Lista raportów zużycia paliwa (76)

9,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
tu mazda się nie popisała mały taki smok z niej w mieście średnio 10l w trasie spada do 8l na 100km przegląd jak wszędzie 100zł a naprawy cóż ... powiem tak kupiłem pojazd w stanie tragicznym praktycznie zrobiłem generalny remont silnika ale nie warto inwestować w podróby które tańsze są o ok 15-20% mnie na oryginalnych częściach wyniosło razem z robocizną 3700zł
9,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
a to jest roznie... jak jezdze oszczednie to okolo 9 l w miescie (w tasy zadko jezdze wiec nie licze ale z pewnoscia mniej - to chyba logiczne) :) jak chce sie poszalec to widac w lusteku jak zlotowki uciekaja z tlumika :/ czesci nie sa tak dogie jak neiktozy mysla - ze do japoncow dogo jest.. niepawda.. poownujac ceny na allego mozna stwiedzic ze ceny sa podobne do cen innych aut. po za tym tu sie nic nei psuje ;| auto mam 3 lata .. w tym czasie wymienilem komplet klockow i tarcz (wszystki), czujnik oleju w silniku (zima cos mu odbilo i sikal olejem na ulicy), łączniki stabilizatorow (goszowe spawy) no i te nieszczesne silowniki tylnej klapy.. drugi raz bede wymienial :/. po za tym klamke wymienialem bo mialem wlam do auta i mi radio zajumali. raz wymienialem zarowki z przodu - z tylu ani razu ;| perpetum mobile. to tyle. nie wspominam o swiecach, wymianie oleju i filta oleju oaz wycieaczkach do szyb (co roku wymieniam bez patrzenia na licznik km) coroczny przeglad kosztuje mnei jakies 100 zl i to tyle bo nie tzeba nic obic na pzegladach przy aucie. a jak cos mam wymienic to mam znajomego ktoy za 1/4 ceny ASO mi zrobi :).. zeby nie spalanie to ocena bylaby "doskonala"
9,0
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
ciezko stwierdzic bo brak komputera :) co prawda zeruje licznik po kazdorazowym tankowaniu (aby sprawdzic ile przejade np za 100 zl) i na ogol wychodzi 250 km ;| (masaka) ale to nie jest precyzyjne liczenie bo (nie stac mnei zeby zalac caly bak i po przejechaniu 100 km dolac brakujaca ilosc) :) zwykle staram sie jezdic bardzo oszczedni (zmiana biegow przy 2000 - 3000 obr/min) ale nieststy silnik 2.0 16V sportowy tlumik, strumienica, chip (na czujniku przeplywy powietrza) robia swoje i zachecaja (czasem) do podkrecenia silnika nawet do 6000 obr/min. ale robie to zadko bo uwielbiam swoja madzie i chce aby mi sluzyla :) na liczniku 87 000 km (kupiona 3 lata temu z przebiegiem 64 000 od starego niemca ktory w kapiach jezdzil do kosciola) zadnych problemow!! co roku przeglady, swiezutki olej castrola, filtr oleju, swiece. dzieki temu auto chodzi jak marzenie!! w ciagu tych 3 lat wymienilem wszystkie tarcze i klocki, klamke (mialem wlamanie do auta) czujnik cisnienia oleju (zima z niewjasnionych przyczyn poprostu szlag go trawil i olec ciekl ciurkiem z silnika) i silowniki tylnej klapy. jedyny mankament to spalanie.. ale radosc z jazdy i z samego obcowania w madziuni to jest warte ceny paliwa :0 mozna klnac na CPNie placac rachunek za bezolowiowke ale jak jzu si ejedzie to FRAJDA.. no tylko powyzej 4000 obr/min widac w lusterku jak z tlumika wysypuja sie zlotowki :/ (no ale wrazenia bezcenne) :) moj wozik jest jak bohaterki mody na sukces - STARE ale w idealnym stanie hehe
10,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
10,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
8,2
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
9,4
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Sportowy wydech, strumiennica i chip. Jak na te osiagi spalanie bardzo zadowalajace. 3 lata i bez powaznych napraw (tylko tarcze i klocki). Jak dla mnie kawal dobrej japonskiej roboty.
11,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Do tego około 0,7 litra oleju na 1000km - półsyntetyk Lotos - Niestety nie oszczędzam Madzi i stad takie dziwne wartości. :)
9,2
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
nie znam marki jakiej mógłbym dać pełną ocenę
10,2
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
srednio 11l gazu,wydaje mi sie,ze powinien zamknac sie w 10 aby bylo idealnie,ale tak tez nie jest zle
Mazda 626 IV Hatchback