Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 626 IV Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 105KM 77kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
7,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.8 105KM 77kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0

Lista raportów zużycia paliwa (45)

9,5
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Spalanie znakomite jak na taki duży samochód.tryb mieszany 9.40 lpg
7,2
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Poza miastem wyłącznie na autostradach, prawie nigdy na szosach. Wcześniej kilka lat miałem o 1l wyższe spalanie, aż w końcu autoryzowany serwis na badaniu technicznym (Holandia) przyczepił się do emisji spalin przy obrotach ok 2000. Coś tam poregulowali i nagle auto zużywa o 1l mniej.
10,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
7,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
9,2
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
jak na tak duży samochód pali w miarę mało oczywiście przy spokojnej jeździe bo jak się mu da po garach to potrafi wyżłopać bardzo dużo
8,7
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
7,9
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
92r 1.8 106KM, instalacja mieszalnikowa, przebieg 286tys.
10,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Mam wrażenie że na wyższych obrotach ma mniejsze spalanie (dziwne)
7,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
tu zależy od temperamentu kierowcy. Ja mam lekką nogę i w mieście (Kraków) spala w korkach 10l/100, gdy korków za dużo nie ma, to ok. 8,5l/100, a na trasie udaje się zejść poniżej 6l/100:) ale nie przekraczając 100 km/h. W zimie (w korkach) nawet 12l/100.
9,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
95 PB: 10-10,5/6,5-6,8 Sekwencja: 10,5-11,5/8,5-9,0 Zaznaczam że trasa przy prędkości 110-130km/h Ceny przeglądów: 172 z lpg. Ceny napraw zależą od tego co pierdzielnie. Drobiazgi i części pierwszej potrzeby taniocha. Niektóre majątek.Np: - tylny zacisk opłaca się tylko regenerowany kupić 400zł - amortyzatory, jeśli Kayaba komplet 1000zł, a mało kto robi do niej amorki - cewka zapłonowa, używka 450 nowa nie wiem ale ze dwa razy więcej. To przykłady ale samochód naprawdę się nie psuje i jeśli raz na 2-3 lata przy takim przelocie tzreba będzie dołożyć te 400-500zł to naprawdę niewiele, biorac pod uwagę częstotliwość napraw w autach niemieckich.
Mazda 626 IV Hatchback