Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III

Podsumowanie 376 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (376)

7,0
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jak na takie gabaryty auta, pojemność, moc spalanie jest rewelacyjne.
9,0
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
tutaj jak narazie też duży plus 10.3 l samo miasto z klimą nie oszczędzając auta.Na tak duży silnik wynik jest bardzo dobry.
6,8
Mazda 6 III
Kombi 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
przejechałem na razie 2100 km, jak się coś zmieni to poprawię
9,2
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Tu nie chcę sie wypowiadać bo nie byłbym chyba obiektywny z racji ciężkiej nogi, ale wydaje mi się że jest O.K.
6,9
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
6,7
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Może dlatego, że zima ale generalnie średnia jakoś nie chce drgnąć z komputera stałe 7,8L/100. A auto mam dopiero 4 tygodnie. Gdybym jechał tempem babci czyli 80km/h na 6 biegu realne jest coś nieco powyżej 5L/100km tylko po co kupować takie auto mając zamiar jeździć tak zawrotnymi prędkościami. A poza tym trzeba ostro pilnować się z pedałem gazu. Generalnie 7L/100 przy takim aucie jak dla mnie wynik ok. Poczekam do lata może się coś zmieni i wtedy dam znać jeszcze raz. Jednak katalogowe średnie 6l/100 w zimę przy mojej jeździe nie realne. Dla porównania powiem że moja pierwsza Mazda6 I-ej generacji w dieslu spalała mi 6,5l/100. Może pomoże to komuś w porównaniu. Aha system i-eloop nie może się naładowaći i-stop jakoś rzadziej się włącza na światłach itp. przez co auto chyba więcej pali jeśli intensywniej używam (a lubię) nagłosnienia bose ale to tylko moje prywatne odczucie. Pozdrawiam
Mazda 6 III