Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III

Podsumowanie 376 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (376)

6,6
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu jest nawet bardzo dobrze.Na trasie Kraków Lublin z bardzo przepisową jazdą bez szaleństwa spalanie średnie to 5,2 l/100 km.Bez nieprzewidzianych wydatków koszta są akceptowalne.
8,5
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Duże spalanie
6,8
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Aktualnie mogę tylko opierać się na kosztach zużywanego paliwa a to jest rewelacyjne . Koszt pierwszego serwisu nie powinien przekroczyć 800-1000 pln co za samochód tej klasy nie jest astronomiczna kwotą.
7,5
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Posiadam mazdę od nowości i czekam do pierwszego przeglądu który przypada za 3000 km . Spalanie rewelacja jak na tej wielkości auto.Polecam wszystkim
7,6
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
5,9
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Byłoby doskonale gdyby nie pewien szczegół. Producent podaje interwał wymiany oleju silnikowego co 20tys kilometrów i co tyle też mamy przeglądy gwarancyjne. Wiem, że można tyle przejechać tylko zadajmy sobie pytanie co będzie z tego oleju po takim przebiegu? A no... Olej należy zmieniać co 10tys. Japońska instrukcja sugeruje właśnie taki interwał wymiany. Może w europie jest jakiś nacisk od eco unii albo coś w tym stylu... Zmieniać co 10tys i nie będzie najmniejszego problemu. Następny punkt to płyn w skrzyni AT. Ponoć niewymienialny ale również sugeruję wymianę co 40tys kilometrów. Koszt przeglądu ASO jak najbardziej akceptowalny.
9,0
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Byłoby doskonale gdyby nie koszty tych hamulców i wymiany tarcz.
8,3
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
dane z komputera, realnie okolo 8 trzeba liczyc jak sie nie jezdzi emerycko :)
8,2
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
6,0
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Przegląd dość rozsądny, a spalanie jak na tak duży samochód bardzo niskie zarówno po zatłoczonej Warszawie jak i w trasie (5,5-7,0) i jak to przy dieslu - trudno je podnieść nawet jak się przyciśnie na autostradzie (7,5)
Mazda 6 III