Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III Sedan

Podsumowanie 67 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mazda 6 III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (67)

9,0
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Nie ma tragedii .
7,6
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
wszystko ok, mała awaryjność (nowy), mało pali, koszt serwisu przeciętny, bardzo drogie są opony do kół 19" (1000zł za oponę), wulkanizator radził mi aby zakładał tylko 17" po 300 zł, wygląda ładniej na 19"kach, ale ryzyko przebicia na naszych krawężnikach większe
5,8
Mazda 6 III
Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Codzienna jazda trasą miasto/droga ekspresowa 40/60 prędkości przepisowe i bardzo trudno przekroczyć spalanie na poziomie 6l/100, na autostradzie przy stałej prędkości 140-150 maksymalne spalanie 6.2 i więcej nie potrzebował. Autem przejechałem dopiero 8 tys. km i nie jest to mój pierwszy diesel ale już teraz mogę stwierdzić że konstrukcja bardzo udana. Zobaczymy jak sprawować się będzie z biegiem lat
6,6
Mazda 6 III
Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Średnie spalanie przy mieszanej jeździe (50% miasto/50% trasa) nie przekracza 7,5 l, a na autostradzie 8 litrów (przy prędkościach 150-170 km/h). Przy spokojnej jeździe w trasie bez problemu można zejść poniżej 5,5 l/100 km.
6,6
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj już chyba lepiej nie może być! Silnik 2500 cm3, a spalanie średnie na poziomie 6,5-7,5 l/100km. Podczas dłuższych przelotów drogami krajowymi (trzymając się ograniczeń), osiąga wyniki na poziomie 5-6l /100km. Zaznaczam przy tym, że nie mam ciężkiej nogi, to automat tak dobiera bieg aby spalać paliwo w jak najbardziej efektywny sposób. Kolejne oklaski dla inżynierów! Do tego część energii z hamowania silnikiem odzyskiwana jest przez I-ELOOP i wykorzystywana do zasilania elektroniki pokładowej. Serwisy co 20tyś km lub co rok, jak do tej pory ograniczają się tylko do wymian oleju, filtrów i sprawdzenia wszystkich punktów samochodu. Ceny w ASO dość przystępne, przy tym serwisując regularnie w ASO (auto kupione i użytkowane w Szwecji) przez 10 lat mam darmowe Assistance.
6,3
Mazda 6 III
Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
7,6
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
jest ok
8,7
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Po zakupie autka w salonie wracałem nim 400 km do domu. Średnie spalanie z tego dystansu na autostradzie przy średniej prędkości 140 km/h wyszło 7,5 litra. Cykl mieszany 8,5 - 9,0 litra. Maksymalne spalanie jakie mi wyszło przy ostrzejszej jeździe to 10,2 litra z czego większość po mieście. Ogólnie jestem zadowolony pali zaledwie 2 litry więcej niż insignia 2,0 CDTI 160KM, którą miałem przed mazdą. Za to komfort jazdy i cisza w środku jaka panuje jest bez porównania :)
7,9
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jak na 2,5 l i 192 km spalanie jest niewielkie. Średnio około 8,7 -9,2 wiec spoko.
9,7
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Przy dynamicznej jeździe spalanie dochodzi do 15 l/100km
Mazda 6 III Sedan