Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III Sedan Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,6
Deklaracja producenta
4,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.6

Lista raportów zużycia paliwa (3)

6,2
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Spalanie zależne w dużej mierze od stylu jazdy. W długiej trasie 3000km do i z Chorwacji, średnia prędkość 130-140 na tempomacie, spalił 5,5l. Czyli całkiem okej, biorąc pod uwagę full bagażnik i włączoną klimatyzację praktycznie cały czas. Jeśli ktoś jeździ tylko po mieście, to nie polecam bo wtedy spalanie nawet w okolicach 8l. Raz przetestowałem jazdę na autostradzie z prędkością 100km/h, wtedy nawet spalanie schodzi do 4,5l. Jednak przy prędkościach 160-170, to już okolice 8 litrów. Tryb mieszany (bez wariactwa, ale dynamicznie) to 5,5-6l. Także całkiem pozytywnie.
5,9
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Byłoby doskonale gdyby nie pewien szczegół. Producent podaje interwał wymiany oleju silnikowego co 20tys kilometrów i co tyle też mamy przeglądy gwarancyjne. Wiem, że można tyle przejechać tylko zadajmy sobie pytanie co będzie z tego oleju po takim przebiegu? A no... Olej należy zmieniać co 10tys. Japońska instrukcja sugeruje właśnie taki interwał wymiany. Może w europie jest jakiś nacisk od eco unii albo coś w tym stylu... Zmieniać co 10tys i nie będzie najmniejszego problemu. Następny punkt to płyn w skrzyni AT. Ponoć niewymienialny ale również sugeruję wymianę co 40tys kilometrów. Koszt przeglądu ASO jak najbardziej akceptowalny.
7,8
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Samochód drogi i w dodatku dużo pali. Boje się co się wydarzy po zakończeniu gwarancji bo już kilka usterek zanotowałem
Mazda 6 III Sedan Facelifting