Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III Kombi Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,3
Deklaracja producenta
5,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3

Lista raportów zużycia paliwa (14)

6,8
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Moja Mazda 6 2.0 165KM i-eloop testowana na wszelkie możliwe sposoby w trasie i na mieście z jazdą bardzo spokojną i dynamiczną oczywiście zgodnie z przepisami spala średnio 7,3 l/100 km. To bardzo dobry wynik jak na taki motor benzynowy. Przy bardzo spokojnej jeździe trasami krajowymi do 90 km/h potrafiła zejść do 5,2 litra .Autostrada przy 140km/h jest to około 8,0 litrów, powyżej nie testowałem na dłuższym odcinku ale myślę że do 9 litrów by wzięła . Spokojna jazda autostradą na tempomacie 120 km/h bierze 6,3 litra około więc rewelacja. Oszczędny silnik, i jak na brak turbo jest dynamiczny wbrew temu co ludzie piszą. Wyżyłowane silniki 1,0 czy 1,4 z turbo będą palić bardzo podobnie. Tu mamy silnik wolnossący który zapewne dwa razy przeżyje uturbione jednostki.
8,0
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
8,1
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
6,7
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jak na 2-litrowego benzyniaka jest naprawdę dobrze. Duże auto, które potrafi spalić na trasie nawet poniżej 6l benzyny musi robić dobre wrażenie. Średnia z 49000 km - 7,5 l/100 km - to o jakieś 1,5 l mniej niż moja poprzednia Avensis. Ceny przeglądów w ASO nie najniższe ale akceptowalne.
7,6
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
8,2
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Niestety spalanie w tym samochodzie mnie rozczarowało, czytając wcześniej raporty i komentarze byłem przekonany że max 7,5 a wychodzi mi prawie litr więcej, a co lepsze to średnie spalanie na trasie jest większe jak w mieście, no ale nie będę ukrywał tym samochodem nie da się jechać 120 na autostradzie, a przy większych prędkościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 12-16l. Dodatkowym minusem jest mały moment obrotowy, który zmusza do jazdy na wysokich obrotach.
8,1
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Niestety spalanie w tym samochodzie mnie rozczarowało, czytając wcześniej raporty i komentarze byłem przekonany że max 7,5 a wychodzi mi prawie litr więcej, a co lepsze to średnie spalanie na trasie jest większe jak w mieście, no ale nie będę ukrywał tym samochodem nie da się jechać 120 na autostradzie, a przy większych prędkościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 12-16l. Dodatkowym minusem jest mały moment obrotowy, który zmusza do jazdy na wysokich obrotach.
6,9
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Pali mało, jest ok
7,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przejechałem 18.000km w 4 m-ce - bez zastrzeżeń i kosztów.
7,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Zdecydiwanie oszczędniejsza niż VW Passat 1.4 TSI 160KM. I-ELOOP wyraźnie oszczędza paliwo odzyskiem energii. Jazda normalna czasem z odrobina szaleństwa.
Mazda 6 III Kombi Facelifting