Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 II

Podsumowanie 400 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,94 zł
34
8,4
51,26 zł
77
8,7
53,13 zł
39
9,7
59,19 zł
40
12,8
78,03 zł
5
Silniki Benzynowe Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
33,24 zł
1
9,7
31,36 zł
12
9,4
30,18 zł
2
10,9
35,04 zł
7
Silniki Diesla Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
43,86 zł
123
6,5
41,24 zł
3
6,8
42,64 zł
29
6,7
42,38 zł
14
6,9
43,24 zł
14
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (400)

7,9
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
10,9
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
W poprzednim raporcie spalania podawałem wartości dla PB. Aktualnie auto jest z instalacją LPG Prins VSI 2.0 - przejechane już ponad 11 tysięcy kilometrów. Instalacja droga ale totalnie bezproblemowa. Spalanie LPG różni się jednak od tego co podają w broszurach (spalanie 26% więcej LPG z własnych wyliczeń vs to co było w reklamówkach czyli 10-15%) co jest następstwem komputera tej instalacji którą steruje komputer benzynowy. Także na dawkę nic nie można poradzić ale przynajmniej wiem że dawka gazu jest odpowiednia na każdym z cylindrów. Dane średniego maksymalnego spalania podałem tak na oko ponieważ nigdy nie jeździłem typowo po mieście. Jednakże co do minimum osiągniętego spalania w trasie to będzie jakieś 8,8-9L ale to raczej emerycki styl jazdy. Co do minimalnego mieszanego stylu jazdy chciałbym zaznaczyć że samochód cały czas śmiga na włączonej klimatyzacji. Poprzednio pisałem że w terenie górzystym spalanie PB wynosi 8.5L (15km w jedną stronę do pracy plus kilka świateł i zakupy w sklepie, powrót do domu kolejne 15km) spalanie LPG przy tej samej trasie to 10,8-11,5L zależnie czy mamy włączoną klimatyzację i ile niespodzianek w postaci traktorów i ciężarówkach spotykam na swojej drodze. Ktoś pewnie zapyta czy jest jakaś różnica w mocy na LPG - odpowiadam - tak jest odczuwalny. LPG jednak trochę ten silnik kastruje - może to wina tego oprogramowania MasterSlave. Byłem nawet na sprawdzeniu gwarancyjnym i wszystkie parametry idealnie dostrojone do czasów otwarcia wtryskiwaczy benzynowych - nie ma żadnych anomalii i dawka LPG jest bardzo dobra. Gazownik jednak podpowiedział że to też może być wina gazu (tankuję zawsze na jednej stacji obok domu. W Niemczech nie ma ich wiele i trzeba specjalnie szukać). Na różnych stacjach jakość gazu i skład procentowy może się od siebie różnić. Skład gazu może mieć wpływ na finalną kaloryczność a wtedy komputer powinien korygować dawkowanie i finalnie obniżyć spalanie. Jak sprawdzę tą tezę i LPG na innych stacjach to dam znać :D Puki co Prins VSI 2.0 bezproblemowy tylko jednak to spalanie :P Człowiek jednak zawsze chciałby mieć lepiej i taniej
8,7
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
8,1
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.5 MZR 170KM 125kW
7,8
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
9,3
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
8,0
Mazda 6 II
Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
10,0
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
8,8
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
Spalanie jak na tą moc wydaje mi się że jest ok :)
9,5
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
Bardzo ekonomiczny silnik przy spokojnej jezdzie
Mazda 6 II