Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 II

Podsumowanie 404 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
43,99 zł
34
8,4
48,08 zł
79
8,7
49,79 zł
39
9,7
55,47 zł
40
11,7
66,66 zł
6
Silniki Benzynowe Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
29,99 zł
1
9,7
28,29 zł
12
9,4
27,22 zł
2
10,9
31,61 zł
7
Silniki Diesla Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
40,10 zł
123
6,5
37,71 zł
3
6,7
38,86 zł
30
6,7
38,75 zł
14
6,9
39,54 zł
14
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (404)

7,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
6,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Siemka. Mazda 6 gh 2.0 Diesel wycięty DPF /EGR /remap stage 1 .spalanie na trasie 70mil/h daje 69mil na galon to jakieś 4 litry z hakiem. Miasto h wie zawsze klepie gaz to jakieś 8litrow ropy.opony falken z310 205/55/16 .Polecam taki zabieg każdemu.pozdrawiam
7,9
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
7,9
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
7,9
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
10,9
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
W poprzednim raporcie spalania podawałem wartości dla PB. Aktualnie auto jest z instalacją LPG Prins VSI 2.0 - przejechane już ponad 11 tysięcy kilometrów. Instalacja droga ale totalnie bezproblemowa. Spalanie LPG różni się jednak od tego co podają w broszurach (spalanie 26% więcej LPG z własnych wyliczeń vs to co było w reklamówkach czyli 10-15%) co jest następstwem komputera tej instalacji którą steruje komputer benzynowy. Także na dawkę nic nie można poradzić ale przynajmniej wiem że dawka gazu jest odpowiednia na każdym z cylindrów. Dane średniego maksymalnego spalania podałem tak na oko ponieważ nigdy nie jeździłem typowo po mieście. Jednakże co do minimum osiągniętego spalania w trasie to będzie jakieś 8,8-9L ale to raczej emerycki styl jazdy. Co do minimalnego mieszanego stylu jazdy chciałbym zaznaczyć że samochód cały czas śmiga na włączonej klimatyzacji. Poprzednio pisałem że w terenie górzystym spalanie PB wynosi 8.5L (15km w jedną stronę do pracy plus kilka świateł i zakupy w sklepie, powrót do domu kolejne 15km) spalanie LPG przy tej samej trasie to 10,8-11,5L zależnie czy mamy włączoną klimatyzację i ile niespodzianek w postaci traktorów i ciężarówkach spotykam na swojej drodze. Ktoś pewnie zapyta czy jest jakaś różnica w mocy na LPG - odpowiadam - tak jest odczuwalny. LPG jednak trochę ten silnik kastruje - może to wina tego oprogramowania MasterSlave. Byłem nawet na sprawdzeniu gwarancyjnym i wszystkie parametry idealnie dostrojone do czasów otwarcia wtryskiwaczy benzynowych - nie ma żadnych anomalii i dawka LPG jest bardzo dobra. Gazownik jednak podpowiedział że to też może być wina gazu (tankuję zawsze na jednej stacji obok domu. W Niemczech nie ma ich wiele i trzeba specjalnie szukać). Na różnych stacjach jakość gazu i skład procentowy może się od siebie różnić. Skład gazu może mieć wpływ na finalną kaloryczność a wtedy komputer powinien korygować dawkowanie i finalnie obniżyć spalanie. Jak sprawdzę tą tezę i LPG na innych stacjach to dam znać :D Puki co Prins VSI 2.0 bezproblemowy tylko jednak to spalanie :P Człowiek jednak zawsze chciałby mieć lepiej i taniej
8,7
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
8,1
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.5 MZR 170KM 125kW
7,8
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
9,3
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Mazda 6 II