Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 II

Podsumowanie 399 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,07 zł
34
8,4
50,31 zł
77
8,7
52,15 zł
39
9,7
57,94 zł
39
12,8
76,58 zł
5
Silniki Benzynowe Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
32,13 zł
1
9,7
30,31 zł
12
9,4
29,17 zł
2
10,9
33,87 zł
7
Silniki Diesla Mazda 6 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
42,36 zł
123
6,5
39,83 zł
3
6,8
41,18 zł
29
6,7
40,94 zł
14
6,9
41,76 zł
14
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (399)

10,9
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
W poprzednim raporcie spalania podawałem wartości dla PB. Aktualnie auto jest z instalacją LPG Prins VSI 2.0 - przejechane już ponad 11 tysięcy kilometrów. Instalacja droga ale totalnie bezproblemowa. Spalanie LPG różni się jednak od tego co podają w broszurach (spalanie 26% więcej LPG z własnych wyliczeń vs to co było w reklamówkach czyli 10-15%) co jest następstwem komputera tej instalacji którą steruje komputer benzynowy. Także na dawkę nic nie można poradzić ale przynajmniej wiem że dawka gazu jest odpowiednia na każdym z cylindrów. Dane średniego maksymalnego spalania podałem tak na oko ponieważ nigdy nie jeździłem typowo po mieście. Jednakże co do minimum osiągniętego spalania w trasie to będzie jakieś 8,8-9L ale to raczej emerycki styl jazdy. Co do minimalnego mieszanego stylu jazdy chciałbym zaznaczyć że samochód cały czas śmiga na włączonej klimatyzacji. Poprzednio pisałem że w terenie górzystym spalanie PB wynosi 8.5L (15km w jedną stronę do pracy plus kilka świateł i zakupy w sklepie, powrót do domu kolejne 15km) spalanie LPG przy tej samej trasie to 10,8-11,5L zależnie czy mamy włączoną klimatyzację i ile niespodzianek w postaci traktorów i ciężarówkach spotykam na swojej drodze. Ktoś pewnie zapyta czy jest jakaś różnica w mocy na LPG - odpowiadam - tak jest odczuwalny. LPG jednak trochę ten silnik kastruje - może to wina tego oprogramowania MasterSlave. Byłem nawet na sprawdzeniu gwarancyjnym i wszystkie parametry idealnie dostrojone do czasów otwarcia wtryskiwaczy benzynowych - nie ma żadnych anomalii i dawka LPG jest bardzo dobra. Gazownik jednak podpowiedział że to też może być wina gazu (tankuję zawsze na jednej stacji obok domu. W Niemczech nie ma ich wiele i trzeba specjalnie szukać). Na różnych stacjach jakość gazu i skład procentowy może się od siebie różnić. Skład gazu może mieć wpływ na finalną kaloryczność a wtedy komputer powinien korygować dawkowanie i finalnie obniżyć spalanie. Jak sprawdzę tą tezę i LPG na innych stacjach to dam znać :D Puki co Prins VSI 2.0 bezproblemowy tylko jednak to spalanie :P Człowiek jednak zawsze chciałby mieć lepiej i taniej
8,7
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
8,1
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.5 MZR 170KM 125kW
7,8
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
9,3
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
8,0
Mazda 6 II
Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
10,0
Mazda 6 II
Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
8,8
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
Spalanie jak na tą moc wydaje mi się że jest ok :)
9,5
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
Bardzo ekonomiczny silnik przy spokojnej jezdzie
6,8
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
5,5 przy wersji ekodrive i po dużej dawce melisy :) 6,6 czy się leży czy się stoi to..... standard mix do 120km plus miasto 8,3 u Niemców na auto-banie w pogoni za króliczkiem, czasem do 220km
Mazda 6 II