Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 II Hatchback

Podsumowanie 118 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
45,98 zł
6
8,5
50,95 zł
43
10,2
61,33 zł
16
Silniki Benzynowe Mazda 6 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
31,86 zł
1
9,8
30,21 zł
3
11,5
35,68 zł
3
Silniki Diesla Mazda 6 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,98 zł
34
6,6
40,13 zł
7
6,7
40,35 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (118)

7,5
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
8,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
9,4
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
7,8
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
7,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
7,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
6,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Siemka. Mazda 6 gh 2.0 Diesel wycięty DPF /EGR /remap stage 1 .spalanie na trasie 70mil/h daje 69mil na galon to jakieś 4 litry z hakiem. Miasto h wie zawsze klepie gaz to jakieś 8litrow ropy.opony falken z310 205/55/16 .Polecam taki zabieg każdemu.pozdrawiam
10,9
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
W poprzednim raporcie spalania podawałem wartości dla PB. Aktualnie auto jest z instalacją LPG Prins VSI 2.0 - przejechane już ponad 11 tysięcy kilometrów. Instalacja droga ale totalnie bezproblemowa. Spalanie LPG różni się jednak od tego co podają w broszurach (spalanie 26% więcej LPG z własnych wyliczeń vs to co było w reklamówkach czyli 10-15%) co jest następstwem komputera tej instalacji którą steruje komputer benzynowy. Także na dawkę nic nie można poradzić ale przynajmniej wiem że dawka gazu jest odpowiednia na każdym z cylindrów. Dane średniego maksymalnego spalania podałem tak na oko ponieważ nigdy nie jeździłem typowo po mieście. Jednakże co do minimum osiągniętego spalania w trasie to będzie jakieś 8,8-9L ale to raczej emerycki styl jazdy. Co do minimalnego mieszanego stylu jazdy chciałbym zaznaczyć że samochód cały czas śmiga na włączonej klimatyzacji. Poprzednio pisałem że w terenie górzystym spalanie PB wynosi 8.5L (15km w jedną stronę do pracy plus kilka świateł i zakupy w sklepie, powrót do domu kolejne 15km) spalanie LPG przy tej samej trasie to 10,8-11,5L zależnie czy mamy włączoną klimatyzację i ile niespodzianek w postaci traktorów i ciężarówkach spotykam na swojej drodze. Ktoś pewnie zapyta czy jest jakaś różnica w mocy na LPG - odpowiadam - tak jest odczuwalny. LPG jednak trochę ten silnik kastruje - może to wina tego oprogramowania MasterSlave. Byłem nawet na sprawdzeniu gwarancyjnym i wszystkie parametry idealnie dostrojone do czasów otwarcia wtryskiwaczy benzynowych - nie ma żadnych anomalii i dawka LPG jest bardzo dobra. Gazownik jednak podpowiedział że to też może być wina gazu (tankuję zawsze na jednej stacji obok domu. W Niemczech nie ma ich wiele i trzeba specjalnie szukać). Na różnych stacjach jakość gazu i skład procentowy może się od siebie różnić. Skład gazu może mieć wpływ na finalną kaloryczność a wtedy komputer powinien korygować dawkowanie i finalnie obniżyć spalanie. Jak sprawdzę tą tezę i LPG na innych stacjach to dam znać :D Puki co Prins VSI 2.0 bezproblemowy tylko jednak to spalanie :P Człowiek jednak zawsze chciałby mieć lepiej i taniej
7,8
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
6,0
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Jak dla mnie na 140KM przy normalnej jeździe takie wartości są bardzo zadowalające
Mazda 6 II Hatchback