Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I

Podsumowanie 927 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,82 zł
122
8,5
51,28 zł
77
8,7
52,23 zł
70
11,1
66,76 zł
6
9,4
56,61 zł
50
10,7
64,15 zł
2
12,4
74,76 zł
17
10,2
61,39 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
29,26 zł
19
10,0
31,15 zł
33
9,7
30,35 zł
18
12,5
38,95 zł
2
11,0
34,28 zł
13
14,1
43,96 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
41,08 zł
146
6,6
40,46 zł
218
7,3
44,56 zł
116

Zużycie paliwa Mazda 6 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (927)

10,1
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
6,5
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
6,6
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
5,9 udało mi się osiągnąć w Szwecji przy prędkości 90-110 km/h (przy 3 osobach i bagażniku wyładowanym po dach. Prawie 8l spala w dużych korkach na niewielkim dystansie albo przy bardzo szybkiej jeździe. Jeżdżąc dynamicznie, ale przepisowo po Polsce można spokojnie zejść poniżej 7l. Dodam, że spalanie podaję na podstawie ilości tankowanego paliwa a nie komputera, który u mnie zaniża wynik o około 1l :(
9,5
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Auto pali bardzo dużo jak na silnik 1.8 Co do napraw to płacz jest u mechanika. Części bardzo drogie (miałem renault to było 1/3 ceny z mazdy), mało zamienników. Dobrze, że często się nie psuje
10,7
Mazda 6 I
Sedan 3.0 V6 24V 222KM 163kW
auto lubi wypic,zwlaszcza gdy masz ciezka stope,zwlaszcza przy dynamicznej jezdie w meiscie,ale jest tak wspaniale,ze to sie z marszu wybacza
7,9
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
A wiec autko lubi wypić heh spodziewałem sie mniejszego spalania dopiero Diesel V-power i magnety na przewodzie pozwoliły mi zejść aż 2l na 100km to prawda ale użytkuje w UK auto i V-power diesel super jest naprawdę 2l mniej na 100km niż na marketowskim dieslu. Optymalna oszczedna jazda to poza miastem 90-130km/h powyżej i poniżej spalanie wzrasta i to dość znacznie
7,9
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
A wiec autko lubi wypić heh spodziewałem sie mniejszego spalania dopiero Diesel V-power i magnety na przewodzie pozwoliły mi zejść aż 2l na 100km to prawda ale użytkuje w UK auto i V-power diesel super jest naprawdę 2l mniej na 100km niż na marketowskim dieslu. Optymalna oszczedna jazda to poza miastem 90-130km/h powyżej i poniżej spalanie wzrasta i to dość znacznie
6,4
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
6,8
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Nie jest źle jeśli idzie o spalanie, często pokonuję 1600 km za jednym razem i na dwóch pełnych zbiornikach (55 l) daje radę z mocno obciążonym autem. Ale serwis, części i usterki w dieslu to porażka. Zdzierają na czy się tylko da. A serwisy mają oprócz drogich części bardzo drogą robociznę.
7,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Zuzycie paliwa mogloby byc nieco nizsze (miasto 8,5 l/100km trasa -ekonomiczna jazda 6,4l/100km, dynamiczna 7,5 l/100km). Na szczescie rekompensuje to frajda z jazdy. Przeglady w cenach podobnych do innych marek. Oryginalne czesci zamienne bardzo drogie.
Mazda 6 I