Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I

Podsumowanie 927 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,94 zł
122
8,5
51,39 zł
77
8,7
52,35 zł
70
11,1
66,91 zł
6
9,4
56,74 zł
50
10,7
64,29 zł
2
12,4
74,93 zł
17
10,2
61,53 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
29,23 zł
19
10,0
31,12 zł
33
9,7
30,31 zł
18
12,5
38,91 zł
2
11,0
34,25 zł
13
14,1
43,91 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,86 zł
146
6,6
40,24 zł
218
7,3
44,32 zł
116

Zużycie paliwa Mazda 6 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (927)

6,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Olej droższy niż zwykły, ale to wydatek nie tak częsty jak paliwo, a tu same plusy. Nie widzę różnicy co do innych aut.
9,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
9,3
Mazda 6 I
Sedan 2.3 MZR 166KM 122kW
Ogolnie jeszcze tylko w miescie(pow 500k mieszkancow), autem przejechalem malo, okolo 4 tys km, komputer caly czas pokazuje srednie spalanie 9,8-10l. Czesto do pelna korzystam z mocy jaka oferuje ten silnik, takze uwazam ten wynik spalania za bardzo dobry. Kumpel ma taka sama mazde 2.0 i pali mu srednio pol litra mniej. Autko ogolnie bardzo fajne i ladne, polecam silnik 2,3
10,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
6,7
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Od 2 lat robię przeglądy prywatnien a nie w ASO (w ASO oszukują na materiałach i mocno zawyżają ceny). niektore cześci oryginalne są drogie, ale to Mazda z Japonii - te oryginały jednak warto czasem kupować. Tarcze czy klocki bez problemu mogą być zamiennikami. Hamulce przeciętne i szybko tracą skutecznosć (bez względu na markę) - ale przód auta jest cieżki, bo to 2,0 diesel
11,2
Mazda 6 I
Sedan 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
8,4
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 141KM 104kW
wspaniałe nic sie nie psuje :)
8,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Byłoby dobrze gdyby tym autem można było jeździć jak uczono w starej szkole; 2000rpm i zmiana biegu, ale tu silnik musi pracować w zakresie 2200 - 3000 obrotów, inaczej zapychanie DPF´a...
8,8
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Mamy czasy gdzie na słowo "auta Japońskie" nie zostajemy odesłaniu z kwitkiem od mechanika, elektronika. Częsci jest dużo, choć rynek zamienników nadal wąski. Może to i dobrze, ponieważ oryginal parts to zupelnia inna jakość. W M6 elektronika/elektryka się nie psuje, wiec jedynie pozostaje nam pilnować blach, wszelkie ogniska korozji najszybciej gasić o resztę możemy być spokojni.
5,9
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Mazda 6 I