Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I

Podsumowanie 927 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,94 zł
122
8,5
51,39 zł
77
8,7
52,35 zł
70
11,1
66,91 zł
6
9,4
56,74 zł
50
10,7
64,29 zł
2
12,4
74,93 zł
17
10,2
61,53 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
29,23 zł
19
10,0
31,12 zł
33
9,7
30,31 zł
18
12,5
38,91 zł
2
11,0
34,25 zł
13
14,1
43,91 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,86 zł
146
6,6
40,24 zł
218
7,3
44,32 zł
116

Zużycie paliwa Mazda 6 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (927)

7,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
I teraz mógłbym napisać elaborat na temat tego samochodu . Wiem że mam udany egzemplarz ale przez cały okres użytkowania zastanawiałem się kiedy padnie mi wtrysk , turbina czy inna pompa której cena będzie liczona w tysiącach złotych. Pierwszy szok przeżyłem przy wymianie paska rozrządu w moim poprzednim samochodzie był to łańcuszek i zanim zajechałem ten samochód nie było potrzeby go wymieniać a tutaj cena wymiany to kilka tysięcy złotych aż płakać mi się chciało jak usłyszałem tą kwotę. kolo dwumasowe i sprzęgło też kilka tysięcy złotych. szczęście w tym że przez tyle lat wymieniłem z elementów nieplanowanych tylko fachowej nazwy nie znam ale sterownik niskich obrotów który kosztował ponad tysiąc złotych , nie wspominam tu o zawieszeniu bo to oczywisty element eksploatacyjny. Reasumując jak usiadłem podliczyć oszczędności wynikające z posiadania diesla zamiast benzyny przy 365000 km okazało się że są mniejsze niż 1000 zł więc wystarczyła by jedna mała usterka i koszty wynikające z posiadania silnika wysokoprężnego były by wyższe.
8,5
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Ze względu na to że auto w ogóle się nie psuje to nie mogę za dużo powiedzieć o cenach części.
7,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Jak narazie tylko zalewam i jeżdżę a jak dla mnie silniczek jest mega ekonomiczny jak się odpowiednio jeździ.
8,0
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 141KM 104kW
11,7
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
8,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
drogie części, servisy, pali dużo, wrażliwy na wszystko...
8,2
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
ASO lepiej sobie odpusic chyba ze jest promocja na przeglady
9,7
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
9,5
Liczba komentarzy: 1
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Auto mam od 3ch miesięcy. Założona instalcja Stag Premium - auto na gazie spisuje się bardzo dobrze, nie czuć różnicy między beznzyną a gazem. Co do spalania: - LPG miasto 50%/50% trasa (160km/h) -> 11l miasto 30%/70% trasa (do 130km/h) < 10l duża przewaga trasy: 7.2l - Najniższa zanotowana na trasie ( do 110km/h) + trochę miasta -> 6.4l - Najwyższa zarejestrowana: 60% miasto + 40% trasa -> 8.8l Ogólnie jak na dynamikę tego auta to jest na prawdę super :)
0,0
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
na stacji zaoszdzędzisz, niestety wydasz później 2 razy więcej na naprawy.
Mazda 6 I