Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I Kombi

Podsumowanie 418 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
53,29 zł
31
8,7
52,35 zł
23
8,7
52,36 zł
21
11,1
66,53 zł
6
9,4
56,46 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 6 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,14 zł
7
10,4
32,68 zł
16
9,8
30,78 zł
8
12,5
39,01 zł
2
10,9
34,03 zł
5
Silniki Diesla Mazda 6 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,43 zł
83
6,7
40,81 zł
139
7,4
45,39 zł
62

Lista raportów zużycia paliwa (418)

7,1
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
w ASO drogo reszta da się przeżyć
11,2
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Rewelacja, akumulator, części zawieszenia, z powodu LPG kable wysokiego napięcia i świece ponad normę wymiana. Nic więcej. Spalanie cudowne. Przykład: w Stroniu Śląski tankowanie do pełna, 115zł. cała butla. Jeżdżenie po górach, ze Stronia do Karpacza 130km, w Karpaczu męczenie po górach, jazda do Książa 120km. Z Książa do Poznania 210 km. Gaz skończył się pod Poznaniem, z pedałem w podłodze! 450km w tak różnych warunkach, co daje wynik poniżej 10l gazu z mega z forsownym wyprzedzaniem pod 6 tyś obrotów. I prędkością przelotową 140-180. Bez komentarza.
6,8
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Raport spalania mojej Mazdy 6. Zazwyczaj auto jeździ poza miastem, około 25% dystansu w mieście. Styl jazdy umiarkowany, czasem dynamiczny. W raporcie uwzględniłem opony letnie (Michelin i Hankook)
10,5
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Myślę że to w miarę dobry wynik
6,7
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Od 2 lat robię przeglądy prywatnien a nie w ASO (w ASO oszukują na materiałach i mocno zawyżają ceny). niektore cześci oryginalne są drogie, ale to Mazda z Japonii - te oryginały jednak warto czasem kupować. Tarcze czy klocki bez problemu mogą być zamiennikami. Hamulce przeciętne i szybko tracą skutecznosć (bez względu na markę) - ale przód auta jest cieżki, bo to 2,0 diesel
8,8
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Mamy czasy gdzie na słowo "auta Japońskie" nie zostajemy odesłaniu z kwitkiem od mechanika, elektronika. Częsci jest dużo, choć rynek zamienników nadal wąski. Może to i dobrze, ponieważ oryginal parts to zupelnia inna jakość. W M6 elektronika/elektryka się nie psuje, wiec jedynie pozostaje nam pilnować blach, wszelkie ogniska korozji najszybciej gasić o resztę możemy być spokojni.
10,3
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
:-) tak trzymać, nic się nie psuje
7,5
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
6,2
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Mazda 6 to dosyć ekonomiczny samochód. Potrafi mało palić w trasie gdzie jest jej naturalne środowisko. Udaje się zejść do 5.5 l/1ookm. Kompletnie nie nadaje się do miasta, a szczególnie na krótkie dystanse, kiedy jeszcze silnik nie jest rozgrzany potrafi spalić bardzo dużo oleju napędowego.
6,2
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Mazda 6 to dosyć ekonomiczny samochód. Potrafi mało palić w trasie gdzie jest jej naturalne środowisko. Udaje się zejść do 5.5 l/1ookm. Kompletnie nie nadaje się do miasta, a szczególnie na krótkie dystanse, kiedy jeszcze silnik nie jest rozgrzany potrafi spalić bardzo dużo oleju napędowego.
Mazda 6 I Kombi